Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Subvencions
  4. Convocatòries de subvencions en tramitació
  5. Pla Social d’Ocupació de Mislata 2025
Enviat per admin el dj., 23/10/2025 - 12:13
Pla Social d’Ocupació de Mislata 2025
Resumen

Termini de presentació de sol·licituds: pendent de publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOP

Cuerpo

Objectius

Els objectius del Pla Social d'Ocupació de l'Ajuntament de Mislata, són els següents:
- Millorar l'ocupabilitat i la inclusió social de persones en risc d'exclusió social.
- Inserir o reinserir en el mercat laboral a persones de col·lectius vulnerables.
- Millorar la situació socioeconòmica de les persones participants.

Característiques de l'ocupació, número i distribució dels llocs

Característiques de l'ocupació:
Tipus de contracte: Temporal.
Durada màxima: 88 dies.
Jornada laboral màxima: 60 %.
Categories laborals: Peó.

Nombre estimat de contractes a subscriure: 54

Distribució: El total de llocs d'ocupació es distribuirà segons els següents rangs:

De 16 a 29 anys

25 % (13 llocs)

De 30 a 44 anys

30 % (16 llocs)

Majors de 45 anyss

40 % (22 llocs)

Amb diversitat funcional

5 % (3 llocs)

Requisits

1.- Estar empadronat a Mislata, abans de l'1 de juliol de 2023*.
2.- Tindre complits almenys 16 anys en el moment de la sol·licitud (en cas que la persona sol·licitant siga menor de 18 anys, haurà d'adjuntar-se autorització signada pel progenitor o progenitors que ostenten la seua tutela).
3.- Tindre la nacionalitat espanyola, o document vàlid per a treballar a Espanya.
4.- Estar desocupat i inscrit en l'oficina LABORA.
5.- Posseir la capacitat funcional i intel·lectual per a l'acompliment de les tasques.
6.- No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a exercir com a personal laboral. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu Estat, en aquests termes l'accés a l'ocupació pública.

*Requisit amb una excepció en les bases reguladores del Pla Social d’Ocupació 2025.

Termini i lloc de presentació de sol·licituds.

El termini de presentació: 15 die naturals, pendent de publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOP.

Lloc de presentació de sol·licituds. - Les sol·licituds d'ajudes es presentaran per via telemàtica, amb caràcter preferent, mitjançant signatura electrònica del sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/, en el tràmit habilitat a aquest efecte. 

Les sol·licituds rebudes fora de termini o per altres mitjans diferents en els previstos en l'article 16 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, seran causa de no admissió.

Informació del procediment i tramitació telemàtica (preferent): Oficina Virtual.

Tramitació presencial: En el cas que la presentació de la sol·licitud i documents, fóra de manera presencial, haurà de ser amb cita prèvia, en el Registre auxiliar de l'ADL (Mislata Impulsa) de l'Ajuntament de Mislata, situat en C/ Antonio Aparisi núm. 4-6 de Mislata, sense perjudici del que es disposa en els articles 14 i 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

 

ADVERTIMENT: Cal tindre en compte que, segons les bases reguladores de la convocatòria, la concurrència competitiva entre aspirants no s'estableix a nivell global, sinó entre grups d'edat.

Més informació en les bases i documentació de la convocatòria

Imagen
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
Bases reguladores del Pla Social d'Ocupació de Mislata 2025

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw