1. Objecte del procediment:
L'objecte de la present convocatòria, en règim de concurrència competitiva, és millorar l'ocupabilitat i la inclusió social de persones en risc d'exclusió social i inserir o reinserir en el mercat laboral a persones de col·lectius vulnerables.
2. Requisits
- a) Estar empadronat a Mislata, abans del 01/07/2023
 - b) Tindre compliments 16 anys (en cas que el sol·licitant siga menor de 18 anys, haurà d'adjuntar-se autorització firmada pel progenitor o progenitors que ostenten la seua tutela).
 - c) Tindre la nacionalitat espanyola o document vàlid per a treballar a Espanya.
 - d) Estar desocupat i inscrit en l'oficina LABORA.
 - e) Posseir la capacitat funcional i intel·lectual per a l'acompliment de les tasques.
 - f) No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a exercir com a personal laboral. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
 
3.Forma i termini de presentació:
Les sol·licituds d'ajudes es presentaran per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica del sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://www.mislata.es/es/administracion/oficina-virtual, en el tràmit habilitat a aquest efecte. 
En el cas que la presentació de la sol·licitud i documents, fora de manera presencial, haurà de ser amb cita prèvia, en el Registre auxiliar de l'ADL d'aquest Ajuntament, situades en C/ Antonio Aparisi núm. 4-6 de Mislata.
El termini de presentació de sol·licituds serà de QUINZE DIES NATURALS, a comptar des de l'endemà al de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província. La presentació de la sol·licitud fora del termini establit o la no utilització del procediment normalitzat d'ús obligatori, seran causes de no admissió. 
4. Documentació que cal aportar:
- Llibre/s de Familia, certificat del Registre Civil o del Registre de parelles de fet
 - Certificat actual d'inscripció de LABORA del sol·licitant i de cada un dels membres unitat familiar majors de 16 anys (LABORA)
 - Informe de vida laboral de la Seguretat Social del sol·licitant i de cada un dels membres unitat familiar majors de 16 anys (Seguretat Social)
 
Acreditació de la situació soci-familiar:
- ANNEX 1 d'autorització per a recaptar dades membres unitat familiar majors de 16 anys. Si s'oposa a la consulta i accés a dades personals, haurà d'emplenar les dades del sol·licitant i membres de la unitat familiar, firmant i assenyalant cada un la casella “M'opose”, a més d'aportar els documents al costat d'esta sol·licitud i justificar motivadament la seua oposició.
 - Declaració de la renda any 2024 o certificat tributari 2024 de la AEAT
 - Certificat negatiu de la AEAT, si no ha presentat declaració de la Renda 2024, tant del sol·licitant com de cada un dels membres de la unitat familiar majors de 16 anys.
 - Famílies monoparentals: carnet individual o títol vigent d'esta circumstància, expedit per l'òrgan competent de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
 - Família nombrosa: carnet individual o títol de família nombrosa en vigor, expedit per la corresponent Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
 - Certificat de discapacitat igual o superior al 33%, de la persona sol·licitant i/o membres de la unitat familiar, amb diversitat funcional/ dependència.
 
SI AUTORITZA la consulta de dades, només haurà de presentar la següent documentació, 
- ANNEX 1. Autorització per a recaptar dades dels membres de la unitat familiar MAJORS de 16 anys, fins a 2n grau de consanguinitat/afinitat.
 - ANNEX 2. Autorització per a recaptar dades dels membres de la unitat familiar MENORS de 16 anys, fins a 2n grau de consanguinitat/afinitat.
 - Llibre/s de família on consten tots els integrants de la unitat familiar o certificat del registre civil o del registre de parelles de fet.
 - En cas de separació o divorci amb custòdia compartida: fotocòpia de sentència, conveni regulador o mesures provisionals.
 - Resolució judicial o acreditació de l'òrgan competent sobre víctima de violència de gènere/domèstica.
 
5. Normativa:
- Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
 - RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la LGS
 - Pla estratègic de subvencions Ajuntament de Mislata.
 - BEP Ajuntament de Mislata.
 - Bases específiques de la convocatòria.
 
      