Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Padró d'Habitants
  5. Certificat d'empadronament
Enviat per admin el dv., 03/12/2021 - 10:00
Certificat d'empadronament
Cuerpo

1. Objecte del procediment

Acreditar fefaentment el domicili i altres fets relatius a l'empadronament a Mislata. El padró és el registre administratiu on consten els veïns d'un municipi. Les seues dades constitueixen prova de residència en el municipi i del domicili habitual en aquest. Les certificacions que d'aquestes dades s'expedisquen tindran caràcter de document públic i fefaent per a tots els efectes administratius.

2. Requisits

Figurar o haver figurat inscrit en el Padró d'Habitants.

3. Procediment de sol·licitud

  • Mitjançant tràmit presencial: Els certificats ordinaris individuals, col·lectius i històrics se sol·liciten presencialment en l'oficina d'atenció al ciutadà (OAC). 
  • Mitjançant el tràmit En línia:
    • Els certificats ordinaris individuals, col·lectius i històrics s'emeten automàticament.
  • Els certificats de circumstàncies especials (o relatius a circumstàncies anteriors a 1996) hauran de sol·licitar-se per escrit en el Registre d'entrada de l'Ajuntament. O a través de la Seu electrònica de l'Ajuntament si disposa de Signatura digital o DNI electrònic, utilitzant la instància general, ADJUNTANT EL JUSTIFICANT DEL PAGAMENT DE LA TAXA CORRESPONENT. I es rebrà el certificat una vegada revisat el tràmit.

     

4. Documentació

  • Document d'identitat original de la persona interessada, en el cas d'acudir presencialment a la OAC. En cas de sol·licitar-ho telemàticament bastarà amb la identificació del certificat digital. Si es valguda en la seu electrònica mitjançant correu electrònic, serà necessària l'aportació del document identificatiu i la seua posterior acreditació a l'hora de la signatura.
  • Si es realitza el tràmit en nom d'una altra persona:  La representació haurà de ser expressa i específica per al tràmit, fent-se constar per escrit. Haurà d'aportar original del document d'identitat i còpia del/de la representat/a. (PMH.128)
  • Per a les persones menors d'edat: Hauran de sol·licitar-ho els seus representants legals aportant Llibre de Família o certificat de naixement que acredite identitat dels progenitors o document acreditatiu de la tutela si escau, acompanyat de:
  1. Si es disposa de l'autorització de tots dos progenitors o tutor/a (si hi haguera més d'un): L'autorització signada per tots dos amb còpia dels documents d'identitat de cada progenitor/a o tutor/a en el seu cas (PMH.129)
  2. Si només es disposa de l'autorització d'un progenitor:
    1. Quan excepcionalment no ha sigut possible l'autorització de l'altre progenitor i no es disposa de Resolució judicial: Declaració responsable de totes dues circumstàncies  (DEC RESP MEN4).
    2. Amb resolució judicial que li atribuïsca la guàrdia i custòdia al progenitor sol·licitant: Declaració responsable que aquesta segueix en vigor (PMH.130).
  • Per als certificats de circumstàncies especials (o relatius a circumstàncies anteriors a 1996), hauran de sol·licitar-se per escrit presentat en el Registre d'entrada o a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament acompanyant document d'identitat i altra documentació que es requerisca segons les circumstàncies sol·licitades. (INSTANCIA GENERAL)

 

5. Taxes o preus públics

  • Certificats ordinaris i col·lectius: exempt de taxa.
  • Certificats històrics Ajuntament de circumstàncies posteriors a 1996: 1,60€
  • Certificats històrics de circumstàncies anteriors a 1996: 12,80€

 

6. Normativa

  • Llei 7/85, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.
  • R.D. 1690/86, Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals.
  • Resolució de 29 d'abril de 2020 de la Subsecretaría, per la que es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als ajuntaments sobre la gestió del padró municipal.
Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/certificadoempadronamiento/Autenticacion.aspx?ent…
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
PMH.128 AUTORITZACIÓ A TERCERES PERSONES SOL·LICITAR CERTIFICACIONS
PMH.129 AUTORIZACIÓN PARA SOLICITAR CERTIFICACIONES MENORES PMH.pdf
PMH.130 DECLARACIÓN RESPONSABLE PROGENITOR SOLICITUD CERTIFICADOS MENORES.pdf

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw