Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvenciones 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta de cita
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Agència de desenvolupament local
  5. Selecció alumnat T'Avalem 2021
Enviat per admin el dj., 02/12/2021 - 12:46
Selecció alumnat T'Avalem 2021
Cuerpo

1. Objecte del procediment:
L'objecte de la present convocatòria, selecció d'alumnat de T’AVALEM 2021 en règim de concurrència competitiva, és millorar l'ocupabilitat i formació de joves beneficiaris actius en Sistema de Garantia Juvenil. 

2. Requisits

  1. Pertànyer a qualsevol dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea i de l'Acord sobre l'Espai Econòmic Europeu, amb coneixements suficients de la llengua castellana. En cas de ser persona estrangera no pertanyent a cap dels Estats firmantes del Tractat de la Unió Europea, s'hauran de tindre coneixements de la llengua castellana i permís de treball per a l'ocupació corresponent amb una duració mínima igual o superior a la del projecte.
  2. Complir els requisits exigits a les persones destinatàries per l'Ordre de bases 24/2016 i per la Resolució de 8 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria amb càrrec a l'exercici pressupostari 2021
    • Tindre més de 16 anys i menys de 30.
    • Estar inscrites i figurar com a beneficiàries actives en el fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
    • Els recollits en la Llei 18/2014, de 15 d'octubre, d'aprovació de mesures urgents per al creixement, la competitivitat i l'eficiència, per a beneficiar-se d'una acció derivada del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
    • Complir els requisits establits en la normativa d'aplicació per a formalitzar un contracte per a la formació i l'aprenentatge.(L'art. 6 del R.D.1529/2012, de 8 de novembre, pel qual es desenvolupa el contracte per a la formació i l'aprenentatge i s'estableixen les bases de la formació professional dual, estableix que es podrà celebrar amb persones treballadores que manquen de la qualificació professional requerida per a concertar un contracte en pràctiques per al lloc de treball o ocupació objecte del contracte)
  3. Si escau, acreditar la formació específica prèvia que exigisca l'especialitat a la qual s'opta, complint els requisits i criteris d'accés establits en el Reial decret 34/2008, de 18 de gener, pel qual es regulen els certificats de professionalitat, l'Ordre ESS/1897/2013, de 10 d'octubre que ho desenvolupa i en el Reial decret pel qual s'estableix el corresponent certificat de professionalitat.

3. Documentació que cal aportar:

Documentació obligatòria 

  • Declaració responsable de la persona jove (FOR0319E).

Si escau:

  • Informe de vida laboral emés per la Tresoreria General de la Seguretat Social, i contractes laborals o nomenaments com a funcionaris interins.

4. Forma i termini de presentació: 

Les sol·licituds es presentaran per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica del solicitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, Oficina Virtual, en el tràmit habilitat a aquest efecte. 
En el cas que la presentació de la sol·licitud i documents, fora de forma presencial, haurà de ser amb cita prèvia, en el Registre de les oficines de l'ADL d'aquest Ajuntament, situades en C/ Antonio Aparisi núm. 4-6 de Mislata.
El termini de presentació de sol·licituds serà del 29/11/2021 al 01/12/2021, tots dos inclusivament. La presentació de la sol·licitud fora del termini establit o la no utilització del procediment normalitzat d'ús obligatori, seran causes de no admissió. 

5. Normativa:

  • Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
  • RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la LGS
  • Pla estratègic de subvencions Ajuntament de Mislata.
  • BEP Ajuntament de Mislata.
  • Bases específiques de la convocatòria.

6. Resolució:

El grup de treball mixt estendrà acta provisional que incloga el resultat dels apartats SITUACIÓ I ENTREVISTA que serà exposada en el tauler d'anuncis i, en la web de l'ajuntament.
Una vegada publicada l'acta provisional, es disposarà d'un termini de 3 dies hàbils per a presentar reclamacions, a comptar des de l'endemà al de la seua publicació.
Les reclamacions i incidències derivades dels processos de selecció que es presenten seran resoltes, de conformitat a l'article 9.3 de l'Ordre 4/2016 pel
grup de treball mixt, sense que càpia ulterior recurs en via administrativa.
Les reclamacions o incidències que pogueren presentar-se no interrompran el procés de selecció.

7. Silenci administratiu:

Si transcorregueren els terminis preceptius sense que s'haja dictat resolució expressa, els efectes de la sol·licitud seran desestimatoris (article 25.5 de la LGS).

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=14261
Fecha Inicio
29-11-2021
Fecha Final
01-12-2021
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
FOR0319E Declaració responsable.pdf

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw