Termini de presentació de proposicions: del 17 al 28 de juliol de 2025
Autorització sobre el domini públic local per a instal·lació de food truck, gastroneta o similar, durant la celebració de la XIII Fira Popular de Mislata 2025
Expedient: 2254329N
Organisme: Ajuntament de Mislata
Òrgan de contractació: Alcalde-President del Ajuntament de Mislata
Dependència: Servei de Patrimoni
Objecte del contracte: Autorització sobre el domini públic local per a instal·lació de food truck-gastroneta o similar, durant la celebració de la XIII Fira Popular de Mislata 2025 (2 al 6 setembre 2025).
Criteri d'adjudicació: El tipus mínim de licitació serà el de 421,40 euros, millorable a l'alça respecte d'aquest mínim.
Termini de l'autorització sobre el domini públic local: del 1 al 7 de setembre de 2025.
Termini de presentació d’ofertes: del 17 al 28 de juliol de 2025 (10 dies naturals)
Lloc de presentació d'ofertes i obtenció de documentació i informació (no requereix cita prèvia):
Ajuntament de Mislata
Servei de Patrimoni i Sanitat (planta baixa del Centre Sociocultural La Fàbrica)
Carrer Felipe Bellver, 43, Mislata 46920
Horari de 9 a 14 hores.
És possible la presentació d'ofertes per correu, en els termes establits en el plec (clàusula 9).
Informació no presencial:
- Telèfons: 963991143/ 963991131/ 963991112.
- Correu electrònic: rvalles@mislata.es / sanidad.mercado@mislata.es
Data límit d’obtenció d’informació: fins al 25 de juliol de 2025
Documentació a presentar: Segons la clàusula 10 del plec de condicions.
Obertura d'ofertes: Ajuntament de Mislata (Saló de Juntes 1a planta del Centre Sociocultural La Fàbrica), dimarts, 29 de juliol de 2025, a les 12 h.*
* Llevat que per causes justificades s'haguera de posposar. La nova data, hora i lloc s'anunciaria en la web municipal.