Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Urbanisme
  5. Llicència de primera ocupació reformes/habilitacions
Enviat per dgarcia el dl., 20/11/2023 - 10:31
Llicència de primera ocupació reformes/habilitacions
Cuerpo

1. L'objecte del procediment
Té per objecte una vegada conclosa la reforma o habilitació de locals o habitatges, sol·licitar l'oportuna llicència de primera ocupació mitjançant la qual es comprovarà que l'actuació ha sigut executada segons el projecte i condicions en què l'autorització va ser concedida.

2. Formes de pagament
El pagament es realitzarà mitjançant autoliquidació en línia, en el següent enllaç. [Accés a Oficina Virtual Tributària]
En este mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.
En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:
Oficines de les entitats Bancàries següents: Caixa popular Coop. Cdto. Val., BBVA, Banc de Santander, Eurocajarural, Ibercaja, Cajamar, Kutxa Bank, Banc Sabadell, CaixaBank.
Màquina automàtica situada a la Casa de la Vila d'este municipi.
Les persones físiques podran sol·licitar autoliquidacions assistides generades per esta administració, per a això hauran de demanar cita en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), i personar-se en ella perquè es generen les mateixes.

3. Documentació que cal aportar

  • Autoliquidació realitzada i acreditació del seu pagament (pas anterior).
  • Certificat de Final d'Obra subscrit per director d'obra i d'execució i visat pels col·legis professionals corresponents.
  • Certificat emés per Direcció Facultativa que acredite que l'obra executada s'ajusta a les condicions de la llicència concedida i a la normativa exigida per a l'ús a què es destina, subscrit pels tècnics directors d'obra i amb el visat dels col·legis professionals corresponents.
  • Certificat de la Direcció Facultativa en el qual s'acredite el compliment de les normes d'habitabilitat i disseny vigents (en cas d'habitatges).
  • Certificat d'aïllament acústic i mesurament acústic efectuat per una empresa especialitzada (entitat col·laboradora de la G.V. A. en matèria de qualitat ambiental E.C.M.C.A.), de conformitat amb les indicacions establides en la normativa vigent.
  • Escriptura on quede reflectit el canvi d'ús.
  • Declaració Cadastral model 900D del canvi d'ús, degudament tramitada.
  • Projecte Final d'Obra, en suport digital, signat pel tècnic.
  • Si és el cas, document autoritzant la representació.

4. Taxes o preus públics
Taxa per atorgament de llicència urbanística.

5. Normativa

  • Llei 3/2004, de 30 de juny, d'Ordenació i Foment de la qualitat de l'Edificació. 
  • Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell d'aprovació del text refós de la Llei d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge.
  • Normes i Ordenances del Pla General d'Ordenació Urbana de Mislata.
  • Ordenança municipal reguladora: Taxa per atorgament de llicència urbanística
    En línia
    Es podrà realitzar la tramitació per la seu electrònica. 

Presencial
Es podrà presentar la sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Horari ordinari, 8 a 14 hores, dies hàbils de dilluns a divendres. Els dies hàbils 18 de març i 24 i 31 de desembre, 9 a 13 hores (excepte dissabtes, diumenges o festius).
Horari d'estiu: des de l'1 de juny fins al 30 de setembre, els dos inclosos, l'horari serà de 8 a 13.30 hores, dies hàbils de dilluns a divendres.
Serà necessari demanar cita prèvia. 

7. Observacions
El ple de l'Ajuntament de Mislata en la sessió celebrada el 27 de maig de 2021 va adoptar el següent acord:

“2. Acordar que els supòsits contemplats en els articles 214.2 i 214.1.f de la LOTUP continuaran tramitant-se pel procediment previst per a les llicències, excepte la segona ocupació i posteriors d'habitatge que es realitzarà per declaració responsable, havent d'adequar-se, en este sentit, l'ordenança municipal reguladora de les declaracions responsables aprovada en sessió plenària de 26 d'abril de 2012.”
 

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=17263

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw