Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvenciones 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta de cita
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Urbanisme
  5. Declaració responsable segona ocupació de vivenda i posteriors
Enviat per admin el dv., 03/12/2021 - 11:14
Declaració responsable segona ocupació de vivenda i posteriors
Cuerpo

1. L'objecte del procediment

Té per objecte comprovar que l'edifici o en el seu cas, la part del mateix susceptible d'un ús individualitzat, s'ajusta a les condicions exigibles per a l'ús al qual es destina. És objecte de declaració responsable la segona o posterior ocupació de les edificacions i instal·lacions quan siga exigible la renovació de la llicència municipal d'ocupació.

Transcorreguts deu anys des de l'obtenció de llicència de primera ocupació, serà necessària aquesta renovació en els següents suposats:

  • Quan es produïsca la transmissió de la propietat.
  • Quan siga necessari formalitzar un nou contracte de subministrament d'aigua, gas o electricitat.

2. Formes de pagament

  • El pagament es realitzarà mitjançant autoliquidació en línia, en el següent enllaç. [Accés a Oficina Virtual Tributària]
    • En aquest mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.
  • En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:
    • Oficines de les entitats Bancàries següents: Caixa popular Coop. Cdto. Val., BBVA, Banc de Santander, Eurocajarural, Ibercaja, Cajamar, Kutxa Bank, Banc Sabadell, CaixaBank i Bankia.
    • Màquina automàtica situada a la Casa de la Vila d'aquest municipi.
  • Les persones físiques podran sol·licitar autoliquidacions assistides generades per aquesta administració, per a això hauran de demanar cita en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), i personar-se en ella perquè es generen les mateixes.

3. Documentació que cal aportar

  • Còpia de l'autoliquidació realitzada i acreditació del seu pagament (pas anterior)
  • Certificat, expedit per tècnic competent, acreditatiu que l'immoble (edifici o part del mateix susceptible d'ús individualitzat) s'ajusta a les condicions exigibles per a l'ús a què es destina, havent d'especificar la normativa aplicable al cas, l'acreditació del compliment d'aquesta, la referència cadastral i la superfície útil d'aquest.
  • Llibre de l'Edifici corresponent, quan vinga exigit per la normativa.
  • Informe d'Avaluació de l'Edifici, quan vinga exigit per la normativa.
  • Certificat de col·legiació del col·legi oficial corresponent o títol acadèmic, com a justificació de la seua habilitació per a expedir el certificat anterior.
  • Poders, si escau, que acrediten la representació.
  • Escriptura de la propietat, nota simple o contracte de lloguer.

4. Taxes o preus públics

  • Taxa per atorgament de llicència urbanística.

5. Normativa

  • Llei 3/2004, de 30 de juny, d'Ordenació i Foment de la qualitat de l'Edificació [Veure en línia]
  • Llei 5/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Paisatge, de la Comunitat Valenciana LOTUP [Veure en línia]
  • Ordenança municipal reguladora: Taxa per atorgament de llicència urbanística [Descarregar ordenança].

6. Forma de presentació

Presencial

Es podrà presentar la sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Horari ordinari, 8 a 14 hores, dies hàbils de dilluns a divendres. Els dies hàbils 18 de març i 24 i 31 de desembre, 9 a 13 hores (excepte dissabtes, diumenges o festius).Horari d'estiu: des de l'1 de juny fins al 30 de setembre, els dos inclosos, l'horari serà de 8 a 13.30 hores, dies hàbils de dilluns a divendres.

Serà necesari demanar cita prèvia. 

En línia

Es podrà presentar la documentació requerida per la seu electrònica (https://mislata.sedipualba.es).  

7. Observacions

No cap l'inici de l'exercici de l'ocupació si no s'ha presentat tota la documentació requerida i recollida en la instància. El segell advertint que la documentació està incompleta impedirà l'inici d'aquesta.

La inexactitud, falsedat o omissió de dades o manifestacions determinarà la invalidesa de la declaració responsable i l'adopció de mesures de protecció i restabliment de la legalitat urbanística.

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/segex/tramite.aspx?idtramite=9205

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw