Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Obres i servicis
  5. Ocupació de via pública per materials de construcció (sense cort de carrer)
Enviat per dgarcia el dc., 04/09/2024 - 08:59
Ocupació de via pública per materials de construcció (sense cort de carrer)
Cuerpo

1. L'objecte del procediment:
Expedir i obtindre llicència o autorització d'ocupació de la via pública, sense cort de carrer, per a l'emplaçament dels següents elements:

  • Bastides/cavallets de fins a 2.00 mts de plataforma de treball, per a actuacions en façana de planta baixa.
  • Materials de Construcció.
  • Vehicles relacionats amb obres: Grups electrògens, camions cisterna, càrrega i/o descàrrega de materials de construcció, etc...
  • Marquesina de protecció en treballs realitzats des de l'interior de l'edifici (Ejem. substitució de fusteria exterior).
  • Closos d'obra.
  • Altres ocupacions relacionades amb obres.

Si l'ocupació de via pública precisara de tall del trànsit en el víal, l'interessat haurà de tramitar la sol·licitud la corresponent a cort de carrer.

2. Requisits: 

  • Ser interessat en el procediment.
  • Acreditar les circumstàncies a les quals es referix la sol·licitud.

3. Documentació que cal aportar: 

  • Sol·licitud d'Ocupació de la via pública.
  • Còpia del document que identifique al sol·licitant i al seu representant, si és el cas, incloent-hi l'acreditació de tal capacitat.
  • Pla o croquis de planta viària i situació de la OVP sol·licitada, delimitant vorera i calçada i longitud i amplària de l'ocupació sol·licitada amb indicació de la seua superfície. 
  • Autoliquidació i Justificant del pagament de la taxa d'ocupació de via pública.

4. Taxes o preus públics:
Taxa per ocupació del sòl, vol i subsol de la via pública.

5. Formes de pagament:
Per autoliquidació mitjançant:

  • Ingrés efectiu en les oficines de les entitats bancàries següents: Caixa popular, Coop. Cdto. Val., BBVA, Banc de Santander, Ibercaja, Cajamar, Kutxa Bank, Banc Sabadell, CaixaBank.
  • El pagament efectiu en la màquina automàtica situada a la Casa de la Vila d'este municipi.
  • El pagament en línia, en la web de l'Ajuntament de Mislata.

6. Normativa:

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques.
  • Reglament de Béns de les Entitats locals.
  • Ordenança fiscal reguladora de la taxa per ocupació del sòl, vol i subsol de la via pública.
  • Ordenança municipal de mobilitat.

7. Resolució:

  • Òrgan que resol: Alcaldia.
  • Termini per a resoldre: Tres mesos.

8. Silenci administratiu:
Negatiu.
Finalitzat el termini de resolució, sense haver-se produït resposta de l'administració la sol·licitud quedarà resolta de manera negativa per al sol·licitant.

9. Forma de presentació: 
El ciutadà podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Horari ordinari, 8 a 14 hores, dies hàbils de dilluns a divendres. Els dies hàbils 18 de març i 24 i 31 de desembre, 9 a 13 hores (excepte dissabtes, diumenges o festius).
Horari d'estiu: des de l'1 de juny fins al 30 de setembre, els dos inclosos, l'horari serà de 8 a 13.30 hores, dies hàbils de dilluns a divendres.

10. Observacions:

  • Este expedient no s'aplica a l'ocupació que precisa d'un tall de carrer.
  • L'Ordenança Municipal de Mobilitat Urbana establix en el seu article 20 punt 4 que, els gastos generats per la retirada dels vehicles que hagueren estacionat amb anterioritat a la ubicació de la senyalització de l'ocupació de la via pública (senyalització realitzada segons les condicions de la citada ordenança), correran per compte de la persona peticionària d'esta.
Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=18192

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw