Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Educació
  5. Justificació de subvencions a entitats educatives pel desenvolupament d'activitats
Enviat per dgarcia el dt., 04/10/2022 - 09:48
Justificació de subvencions a entitats educatives pel desenvolupament d'activitats
Cuerpo

1. Objecte del procediment:
Justificació de subvencions a entitats educatives pel desenvolupament d'activitats.

2. Presentació de sol·licituds:

  • Forma de presentació: en línia.
  • Es presentarà en el tràmit corresponent de la seu electrònica municipal https://mislata.sedipualba.es, sent obligatori l'ús del certificat digital propi de l'entitat sol·licitant o el de la persona física que la represente, d'acord amb l'estipulat en l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (LPACAP).
  • Termini de presentació de la justificació de la subvenció: serà el mateix que el de presentació de les sol·licituds de subvenció, és a dir, del 16 de setembre al 4 d'octubre de 2024, tots dos inclusivament, excepte si la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València no s'haguera produït amb anterioritat al 16 de setembre de 2024, i en este cas serà de quinze dies hàbils comptats a partir del següent a esta publicació, no sent computables com a dies hàbils els que coincidisquen amb vacacions escolars o amb algun dels dies festius a efectes escolars aprovats per l'Administració Educativa a proposta del consell escolar municipal.

3. Documentació a aportar:
A) Memòria detallada del programa d'activitats desenvolupat per al qual s'ha sol·licitat la subvenció. Aquesta memòria haurà de presentar-se en forma d'una fitxa per cadascuna de les activitats realitzades, i contindrà, almenys, a més de la seua denominació, una breu descripció de les activitats objecte de la subvenció, incloent-hi dates de realització, resultats obtinguts, nombre de persones usuàries de les activitats i despeses i ingressos, en el seu cas, que els afecten. La fitxa s'ajustarà al model denominat “Memòria justificativa”, que estarà disponible en el tràmit telemàtic de la justificació de la subvenció. Així mateix, si es confecciona material didàctic d'alguna activitat, s'haurà d'incloure una còpia per a la Regidoria d'Educació.

B) Memòria econòmica, que contindrà una taula amb la relació numerada de les despeses del programa d'activitats desenvolupat objecte de la subvenció. Aquesta taula s'ajustarà al model denominat “Memòria econòmica”, que estarà disponible en el tràmit telemàtic de la justificació de la subvenció, i inclourà, almenys, el número i data de la factura, el NIF/CIF del proveïdor, el concepte de la despesa, en el qual haurà d'indicar-se el nom de l'activitat o programa al qual va aparellat aquesta despesa, i l'import d'aquest, així com, en el seu cas, el número de l'article pel qual aquesta despesa està exempt d'IVA.

C) Factures o documentació justificativa que acredite la despesa almenys per l'import sol·licitat. S'aportarà un document en format PDF que continga, en el mateix ordre que s'haja utilitzat en la taula de la memòria econòmica a la qual fa referència l'epígraf B) d'aquest apartat, les factures acreditatives de les despeses generades per la realització de les activitats desenvolupades i altres documents de valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa. Les factures i la resta de documents probatoris de despeses hauran d'estar datats entre l'1 de setembre de 2023 i el 31 d'agost de 2024, és a dir, durant el període de realització de les activitats objecte de subvenció, o, com a màxim, abans de la finalització del termini de presentació de la sol·licitud de subvenció i de la documentació justificativa corresponent.

D) Declaració responsable, subscrita pel representant legal de l'entitat, que la documentació justificativa aportada no ha sigut utilitzada per a justificar cap altra ajuda o subvenció concedida pel mateix concepte, o, en cas d'haver-lo fet, indicant la subvenció per a la justificació de la qual ha sigut presentada i el percentatge d'imputació a aquesta subvenció; que els documents justificatius presentats es corresponen amb documents autèntics i originals; i que l'entitat no és deutora per resolució que declare la procedència de reintegrament de subvencions.

G) En el cas de les AMPA/APA que organitzen serveis d'acolliment de menors o escoles matinals o vespertines, relació nominal de l'alumnat usuari d'aquests serveis en cadascun dels mesos en què s'haja desenvolupat l'activitat durant el període comprés entre l'1 de setembre de 2023 i el 31 d'agost de 2024, tots dos inclusivament.


NOTES:
Les factures hauran de reunir els requisits exigits amb caràcter general en el Reial decret 1496/2003, de 28 de novembre, regulador del deure d'expedició i lliurament de factures per empresaris i professionals, o en la normativa que el substituïsca, considerant-se imprescindible que reculla el nom o raó social de l'empresa que factura, la seua adreça, NIF o CIF, data d'emissió, import i desglossament de cadascun dels objectes facturats, així com l'IVA aplicable i importe total o IRPF, segons siga procedent. 
Per a aquesta convocatòria, es considerarà despesa realitzada no sols el que haja sigut efectivament pagat amb anterioritat a la finalització del període de presentació de sol·licituds de subvenció i de la documentació justificativa corresponent, sinó també aquelles altres despeses generades o contrets per la realització de les activitats desenvolupades que estiguen pendents de pagament per part de l'entitat sol·licitant de la subvenció i dels quals el proveïdor haja emés una factura de curs legal. Per això, de conformitat amb el que es disposa en l'article 31.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (LGS), s'eximeix a les entitats sol·licitants de la subvenció de l'obligatorietat d'acreditar el pagament de les factures i altres documents de valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa. No obstant això, les factures originals i altra documentació probatòria de les despeses hauran d'estar a la disposició de la Regidoria d'Educació i, per extensió, de l'Ajuntament de Mislata, si li foren requerides a qualsevol de les entitats sol·licitants de la subvenció.

En qualsevol cas, i sobre limitació dels pagaments en efectiu, haurà de complir-se l'estipulat en l'article 7 de la Llei 7/2012, de 29 d'octubre, de modificació de la normativa tributària i pressupostària i d'adequació de la normativa financera per a la intensificació de les actuacions en la prevenció i lluita contra el frau. Per això, malgrat el que s'ha dit en el paràgraf anterior, sí que hauran de presentar-se els justificants o documents bancaris que acrediten el pagament de les factures l'import de les quals siga igual o superior a 1.000,00 €.

L'acreditació de les despeses també podrà efectuar-se mitjançant factures electròniques, sempre que complisquen amb els requisits exigits per a la seua acceptació en l'àmbit tributari.
Es produirà la pèrdua del dret a percebre l'ajuda totalment o parcialment en cas de falta de justificació de la subvenció en el termini establit, en cas de justificació insuficient o per alguna de les causes previstes en l'article 37 de la LGS. 
Els procediments de control financer, reintegrament i revisió d'actes en relació amb aquesta subvenció seran els contemplats en la LGS.

4. Resolució:
L'entitat concedent haurà d'aprovar el compte justificatiu presentat per les entitats beneficiàries de la subvenció en el termini màxim que marca l'article 21.2 de la LPACAP.
En cas d'iniciar-se expedient de reintegrament, s'ajustarà a l'estipulat en l'article 42.4 de la LGS, segons el qual “el termini màxim per a resoldre i notificar la resolució del procediment de reintegrament serà de 12 mesos des de la data de l'acord d'iniciació”. 

5. Normativa:

  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (LGS).
  • RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la LGS.
  • Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de Mislata.
  • Pla estratègic de subvencions de l'Ajuntament de Mislata.
  • Bases d'execució del pressupost de l'Ajuntament de Mislata.
  • Normes específiques de la convocatòria.
Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=15843
Fecha Inicio
04-10-2024
Fecha Final
25-10-2024

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw