Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Cultura
  5. Convocatòria ajudes a associacions culturals
Enviat per admin el dj., 02/12/2021 - 15:47
Convocatòria ajudes a associacions culturals
Cuerpo

1. L'objecte del procediment:
Concessió d'ajudes econòmiques i subvencions amb destinació a les associacions culturals de Mislata 2023-2024 per a contribuir al finançament del funcionament ordinari de les seues seus socials i dels programes i activitats culturals i desplaçaments de caràcter cultural efectuats per les mateixes entre el 01 d'octubre del 2023 i el 30 de setembre del 2024. 
    
2. Documentació que cal aportar:

  • Sol·licitud telemàtica.
  • Memòria econòmica de gastos de funcionament ordinari de l'entitat per als quals se sol·licita subvenció.
  • Factures o documentació justificativa que acrediten el gasto realitzat i per al qual se sol·licita subvenció en concepte de gastos de funcionament ordinari de l'entitat
  • Relació de col·laboracions o actuacions gratuïtes efectuades a requeriment de l'ajuntament de Mislata entre el 01 d'octubre del 2023 i el 30 de setembre del 2024 i no subjectes a cap mena d'ajuda o de subvenció.
  • Memòria tècnica de cadascuna de les activitats o programes culturals executats entre el 01 d'octubre del 2023 i el 30 de setembre del 2024, per als quals se sol·licita subvenció.
  • Factures o documentació justificativa que acrediten el gasto realitzat i per al qual se sol·licita subvenció en concepte de gastos associats al desenrotllament de les activitats i programes executats.
  • Cartells, programes i fullets de les activitats i programes executats entre el 01 d'octubre del 2023 i el 30 de setembre del 2024.
  • Memòria tècnica del desplaçament efectuat entre el 01 d'octubre del 2023 i el 30 de setembre del 2024, per al qual se sol·licita subvenció.
  • Memòria econòmica del desplaçament per al qual se sol·licita subvenció. Factures o documentació justificativa que acrediten el gasto realitzat per al qual se sol·licita subvenció en concepte de gastos de desplaçament per participació en un esdeveniment cultural a més de 60 Km de distància. 
  • Balanç detallat de l'entitat (béns) i ingressos i gastos previstos per a 2024.
  • Declaració responsable, subscrita pel representant legal de l'entitat, que la documentació justificada aportada no ha sigut utilitzada per a justificar cap altra ajuda o subvenció concedida per al mateix concepte, o, en cas d'haver-lo fet, indicant la subvenció per a la justificació de la qual ha sigut presentada i el percentatge d'imputació a esta subvenció.
  • Declaració responsable del representant legal de l'entitat que els documents justificatius presentats es corresponen amb documents autèntics i originals. 

3. Taxes o preus públics: 0.

4. Quantia i forma de pagament: 
La quantia màxima d'ajuda o subvenció a concedir a cada beneficiari dins del mòdul  I (finançament del funcionament ordinari de les seus socials) no podrà excedir el 100% del pressupost justificat a este efecte.
La quantia màxima d'ajuda o subvenció a concedir a cada beneficiari dins del mòdul II finançament dels programes i activitats executats) no podrà excedir el 100% del pressupost justificat en els programes d'activitats culturals presentats. 
La quantia màxima d'ajuda o subvenció a concedir a cada beneficiari dins del mòdul III finançament dels desplaçaments per participació en esdeveniments culturals efectuats a més de *60Km. no podrà excedir el 100% del pressupost justificat en els programes d'activitats culturals presentats. 
Individualment considerades la quantia resultant de les ajudes que s'obtinguen per a la realització d'una activitat o programa concrets dins del Mòdul II i, una vegada aplicats els criteris de baremació no podrà superar els 1.200,00 €/ activitat, corresponent al beneficiari finançar al seu càrrec la part del pressupost que excedira l'ajuda per a la realització de l'activitat concedida.
La quantitat global que en concepte de subvenció poguera percebre una associació per al desenrotllament de totes les activitats i programes executats per als quals se sol·licita subvenció no podrà depassar el 36% del límit pressupostari disposat per l'Ajuntament en l'apartat 4.2. de la base quarta.
Individualment considerades la quantia resultant de les ajudes que s'obtinguen per a la realització d'una activitat o programa concrets dins del Mòdul III i, una vegada aplicats els criteris de baremació no podrà superar els 963,30 €/ desplaçament, corresponent al beneficiari finançar al seu càrrec la part del pressupost que excedira l'ajuda per a la realització de l'activitat concedida. Únicament podrà ser finançat un desplaçament per associació. 
Independentment dels punts que una activitat o programació cultural pogueren obtindre en la seua baremació, els límits econòmics màxims que podrà concedir l'Ajuntament de Mislata per al desenrotllament de concerts regulars de música o cant coral es regiran pel que es disposa en la base octava de la convocatòria. 
El pagament de la subvenció es realitzarà prèvia justificació, pel beneficiari, dels gastos assumits en concepte de manteniment de les seus socials, com dels gastos realitzats per l'execució de les activitats, projectes o desplaçaments inclosos en la sol·licitud presentada pels quals obtinga alguna puntuació en la baremació efectuada. La justificació es realitzarà d'acord amb l'estipulat en les bases reguladores novena i tretzena de la convocatòria.

5. Normativa:

  • Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
  • RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la LGS.
  • Pla estratègic de subvencions Ajuntament de Mislata.
  • BEP Ajuntament de Mislata.
  • Convocatòria.

6. Resolució:
La resolució de concessió de les subvencions haurà de dictar-se en el termini màxim de sis mesos, termini que es computarà a partir de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València. 

7. Silenci administratiu:
Article 25.5 de la LGS “El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució legitima a les persones interessades per a entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció”.

8. Forma i termini de presentació: 
En línia: Les sol·licituds es presentaran en el tràmit corresponent en la seu electrònica municipal en la secció “Tràmits” de la pàgina web municipal (https:/www.mislata.es/administracio/oficina-virtual), no admetent-se les sol·licituds presentades per altres mitjans.
Tant la sol·licitud de subvenció com la resta de documentació que s'haja de presentar hauran d'estar signats electrònicament amb el certificat digital propi de l'entitat sol·licitant o el de la persona física que la represente.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València. Si l'últim dia del termini fora inhàbil o festiu, es traslladarà al primer dia hàbil posterior.

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=13828
Fecha Inicio
24-09-2024
Fecha Final
03-10-2024
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
INT.139 Memoria económica.pdf

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw