1. Objecte del procediment
L'objecte d'aquestes Bases, és establir criteris en l'organització de la FIRA MISLATA 2022, un esdeveniment tant de promoció comercial, com de promoció de les activitats d'entitats esportives, culturals i qualsevol altra associació tenint preferència les del municipi.
En aquest procediment es recull la sol·licitud per a promoció comercial.
2. Documentació que cal aportar
- Sol.licitud
- Documentació justificativa de la representativitat, en cas de persones jurídiques (societats). Telemàticament haurà de signar la persona jurídica com a interessada.
- Últim rebut de la seguretat social (Autònoms) pagat.
- Certificat de l'entitat asseguradora indicant que l'assegurança subscrita cobreix l'activitat desenvolupada en la FIRA de MISLATA 2022, durant el període de desenvolupament d'aquesta celebració.
- En cas de no aparéixer donat d'alta en les llicències municipals, per haver-la sol·licitat recentment, Certificat de situació censal d'Hisenda.
3. Taxes o preus públics:
Les empreses hauran d'abonar, per cada estand o cuina, la taxa establida en l'ordenança fiscal per ocupació del sòl, vol i subsol de domini públic local. epígraf 7.4 festes o fires temàtiques, que serà la següent:
- Comerços i empreses amb estand en zona comercial 26.68€ / Stand
NOTA: El pagament de la taxa no es presentarà al costat de la sol·licitud, sinó una vegada adjudicat el nombre d'estands, es presentarà justificant del pagament mitjançant el document d'autoliquidació d'aquesta.
4. Normativa
- Bases específiques de la convocatòria.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
5. Resolució:
Òrgan que resol: Alcaldia / regidoria delegada
Termini per a resoldre: El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el dia 16 de maig de 2022, encara que l'entitat organitzadora podrà variar aquesta data en funció de les necessitats administratives que faciliten la participació en la fira. (Telèfon 963990255)
6. Silenci administratiu:
Transcorregut el termini sense haver-se notificat/publicat la resolució legitima als interessats per a entendre desestimades, per silenci administratiu, la sol·licitud.
7. forma de presentació:
En línia: En compliment del que es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds per a participar en la “FIRA DE MISLATA 2022” es presentaran per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant.
La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, o per qualsevol de les formes previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (LPACAP).