Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvenciones 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta de cita
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Benestar social
  5. Sol·licitud d'ajudes per a targetes de transport públic
Enviat per admin el dj., 02/12/2021 - 13:14
Sol·licitud d'ajudes per a targetes de transport públic
Cuerpo

1. Objecte del procediment:

La concessió a les persones que complisquen els requisits econòmics que es fixen anualment en la convocatòria d'ajudes, d'un títol de transport expedit per FGV per a desplaçar-se per les zones A, B, C i D del metre amb una duració d'un any.

Les persones sol·licitants hauran d'estar empadronades i tindre la residència efectiva a Mislata amb una antiguitat mínima d'un any ininterromput i immediatament anterior a la sol·licitud. Hauran de disposar de DNI/NIE.  A més, hauran de complir una de les dues condicions següents:

1.1.- Ser pensionista per jubilació o invalidesa o major de 65 anys i no superar el barem d'ingressos mensuals fixat per a una persona (es tindran en compte els ingressos bruts de pensions, rendes, etc., de la unitat de convivència de la persona sol·licitant) i que s'estableix en la quantia de la pensió de jubilació, sense cònjuge a càrrec, més un 10%. 

El límit d'ingressos fixat com a màxim s'incrementarà un deu per cent acumulat per cada membre de la unitat familiar fins a un màxim de 5 membres.

1 persona

861,41€

2 persones

939,72 €

3 persones

1.018,03 €

4 persones

1.096,34 €

5 persones o més

1.174,65 €

1.2.- Ser major de 18 anys amb dictamen de mobilitat reduïda expedit per la Conselleria d'Igualtat i Polítiques inclusives, equiparació vàlida per a les persones amb limitació visual, i en aquest cas no es tindran en compte els ingressos de la unitat de convivència.

2. Documentació que cal aportar:

-Totes les persones sol·licitants hauran de presentar:

  • Sol·licitud emplenada i signada.
  • DNI/NIE de la persona sol·licitant.
  • Estrangers/as: NIE, Permís de Residència i/o treball, Passaport, cèdula d'inscripció, asil, etc. de tots els membres de la unitat de convivència.
  • Foto grandària carnet (format JPG 400 alt 325 ample).
  • Fitxa de manteniment de tercers (model TES.026: https://www.mislata.es/es/administracion/oficina-virtual/tesoreria).

 

-Les persones sol·licitants per ser pensionistes per jubilació o invalidesa o majors de 65 anys a més hauran de presentar:

  • Justificants d'ingressos de tots els membres de la família majors de 16 anys, amb els quals convisca segons la seua situació:
    • Si treballen per compte d'altri: contracte de treball i l'última nòmina.
    • Si treballen per compte propi (autònoms/as):

- Model 130 (Estimació Directa): últims quatre models trimestrals anteriors a la sol·licitud, llevat que l'alta en el Règim General d'Autònoms (RETA) s'haja produït dins de l'exercici fiscal en el qual es presenta la sol·licitud de la present subvenció, i en aquest cas s'aportaran aquells dels quals es dispose.

- O Model 131 (Estimació Objectiva): model trimestral immediatament anterior a la data de la sol·licitud de la present subvenció.

    • Si estudien i són majors de 16 anys: justificant d'estar cursant estudis.
  • Autorització consulta interactiva de documentació dels membres que formen part de la unitat familiar o de convivència majors de 16 anys, degudament emplenada i signada. (Model SOC.107).
  • En cas de no presentar la sol·licitud la persona sol·licitant, el/la representant haurà d'aportar l'autorització corresponent signada per ambdues, adjuntant la còpia del DNI/NIE de la persona que autoritza i el DNI/NIE/Passaport original de la persona autoritzada. (Model SOC.108)

S'haurà d'aportar igualment la següent documentació EN CAS DE NO AUTORITZAR la seua consulta per part d'aquest Ajuntament:

  • DNI de tots els membres de la unitat de convivència.
  • Certificat positiu o negatiu de pensions de l'any actual (CAISS: C/ Pelayo núm. 47 de València). (Cita prèvia: 901106570 / www.seg-social.es).
  • Certificat de la vida laboral de la TGSS. (C/ Verge del Cap núm. 22 de València. Sol·licitar a través d'Internet: www.seg-social.es o per Telèfon 901 50 20 50).
  • Si es troben en situació de desocupació: (Oficines de l'Av. del Cid núm. 138, de València):
    • Certificat del LABORA on conste la seua situació laboral: www.labora.gva.es/e
    • Certificat del SEPE on esmente si percep prestació i/o subsidi, quantia mensual i període reconegut (Tlf. 963085598 i 901119999): www.sepe.es
  • Totes les fulles de l'última Declaració de la Renda o certificat negatiu de la persona sol·licitant i de les persones majors de 16 anys amb les quals conviu. Cita prèvia: Telèfons 901 200 351 i 912 901 340 / www.agenciatributaria.es

- Les persones sol·licitants per ser majors de 18 anys amb dictamen de mobilitat reduïda o amb limitació visual reduïda, a més hauran de presentar:

  • Autorització consulta interactiva de documentació de la persona sol·licitant, degudament emplenada i signada. (Model SOC.107)
  • En cas de no presentar la sol·licitud la persona sol·licitant, el/la representant haurà d'aportar l'autorització corresponent signada per ambdues, adjuntant la còpia del DNI/NIE de la persona que autoritza i el DNI/NIE/Passaport original de la persona autoritzada. (Model SOC.108)

S'haurà d'aportar igualment la següent documentació EN CAS DE NO AUTORITZAR la seua consulta per part d'aquest Ajuntament:

  • Dictamen de Mobilitat Reduïda expedit per la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o dictamen on conste que mostra una agudesa visual igual o inferior al 0,1 amb correcció, o un camp visual reduït a 10 graus o menys.

3. Normativa:

  • Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
  • Llei 3/2019, de 18 de febrer, de la Generalitat, de Serveis Socials Inclusius de la Comunitat Valenciana.
  • Decret de l'Alcaldia núm. 130/2023 de 12 de gener de 2023.

4. Resolució:

Una vegada aprovada la proposta de resolució definitiva, l'Òrgan competent resoldrà el procediment.

El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució serà de quatre mesos, a partir de la seua publicació en el BOP i en la Base Nacional de Subvencions. Transcorregut el termini abans esmentat sense que s'haguera notificat resolució expressa, s'entendrà desestimades les sol·licituds per silenci administratiu. La resolució es notificarà a les persones interessades, ajustant-se al que es disposa en la legislació de Procediment Administratiu Comú. La pràctica d'aquesta notificació s'ajustarà a les disposicions contingudes en la llei.

L'òrgan concedent podrà modificar d'ofici la resolució de concessió, prèvia audiència de la persona interessada i abans de l'aplicació de fons, quan l'alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió impedisca o dificulten la consecució de l'interés públic perseguit, i no es irroguen perjudicis econòmics a la persona beneficiària.

Contra la present resolució que esgota la via administrativa, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua notificació o bé directament contenciós-administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la seua notificació, de conformitat amb el que es disposa en l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

5. Silenci Administratiu:

Article 25.5 de la LGS “El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució legítima als interessats per a entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció”.

6. Forma de presentació i termini de sol·licituds:

Forma de presentació:

PRESENCIALMENT: La persona interessada podrà presentar la sol·licitud acompanyada de la documentació preceptiva, PRÈVIA CITA, en:

  • Centre Municipal de Serveis Socials Maestro Palau (C/ Maestro Palau, 15 baix).
  • Registre General d'Entrada de l'Ajuntament (Plaça Constitució, 8 baix).

També, podran presentar-se en qualsevol registre o oficines determinades en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim de 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l'article 14 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no. En tot cas, estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria.
  • Els qui representen a un interessat que estiga obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/.

Termini de sol·licituds:

La convocatòria s'iniciarà, l'immediat dia hàbil següent al de la publicació de l'extracte de la convocatòria i finalitzarà transcorreguts 15 dies naturals.

Link Tramite
https://sede.dipualba.es/segex/tramite.aspx?entidad=46169&idtramite=13307
Fecha Inicio
06-02-2023
Fecha Final
20-02-2023
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
Model SOC.107
Model SOC.108

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw