Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Benestar social
  5. Sol·licitud d'ajudes per a targetes de transport públic
Enviat per admin el dj., 02/12/2021 - 14:14
Sol·licitud d'ajudes per a targetes de transport públic
Cuerpo

1. Objecte del procediment
La concessió a les persones que complisquen els requisits econòmics que es fixen anualment en la convocatòria d'ajudes, d'un títol de transport expedit per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) per a desplaçar-se per les zones AB+ del metre amb una duració d'un any.
La concessió de l'ajuda de transport públic, així com les targetes que servixen de suport magnètic a les citades ajudes tindran una validesa d'un any des de la seua activació. La persona beneficiària haurà de custodiar este suport davant possibles renovacions. L'Ajuntament de Mislata no es responsabilitzarà de la deterioració, pèrdua o extraviament de la targeta.

2. Persones beneficiàries
Les persones sol·licitants hauran d'estar empadronades i tindre la residència efectiva a Mislata amb una antiguitat mínima d'un any ininterromput i immediatament anterior a la sol·licitud. Han d'estar empadronats/as en el domicili que residixen. 
La persona sol·licitant haurà de disposar de DNI/NIE i ser titular del compte bancari que consta en la fitxa de manteniment de tercers.

A més, ha de complir alguna de les següents condicions:

1. Haurà de tindre edat igual o superior a 65 anys i no superar el barem d'ingressos mensuals fixat per a una persona (es tindran en compte els ingressos bruts de pensions, rendes, etc., de la unitat de convivència de la persona sol·licitant) i que s'establix en la quantia de la pensió de jubilació amb 65 anys o més, en la seua modalitat amb cònjuge no a càrrec, més un 10%. El límit d'ingressos fixat com a màxim s'incrementarà un deu per cent acumulat per cada membre de la unitat familiar fins a un màxim de 5 membres.

1 persona

913,00€

2 persones

996,00 €

3 persones

1.079,00 €

4 persones

1.162,00 €

5 persones o més

1.245,00 €


2. Disposar d'un grau de discapacitat reconegut d'un 64% o superior amb dictamen expedit per la Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Habitatge, i en este cas no es tindran en compte els ingressos de la unitat de convivència.
Serà incompatible la concessió de l'ajuda sol·licitada amb el gaudi gratuït i/o simultani de servicis que cobrisquen els mateixos supòsits i necessitats, a través d'institucions públiques o privades subvencionades.

3. Documentació que cal aportar:

3.1.- Totes les persones sol·licitants hauran de presentar:

  • Sol·licitud emplenada i firmada.
  • DNI/NIE de la persona sol·licitant.
  • Foto grandària carnet (format JPG 400 alt 325 ample).
  • Fitxa de manteniment de tercers (model TES.026).
  • En cas de no presentar la sol·licitud la persona sol·licitant, el/la representant haurà d'aportar l'autorització corresponent firmada per ambdues, adjuntant la còpia del DNI/NIE de la persona que autoritza i el DNI/NIE/Passaport original de la persona autoritzada. (Model SOC.108)

3.2.- Les persones sol·licitants de 65 anys o més:

  • Estrangers/as: NIE, Permís de Residència i/o treball, Passaport, cèdula d'inscripció, asil, etc. de la resta de membres de la unitat de convivència.
  • Justificants d'ingressos de tots els membres de la família majors de 16 anys, amb els quals convisca segons la seua situació:
    • Si treballen per compte d'altri: contracte de treball i l'última nòmina.
    • Si treballen per compte propi (autònoms/as):
      • Model 130 (Estimació Directa): últims quatre models trimestrals anteriors a la sol·licitud, llevat que l'alta en el Règim General d'Autònoms (RETA) s'haja produït dins de l'exercici fiscal en el qual es presenta la sol·licitud de la present subvenció, i en este cas s'aportaran aquells dels quals es dispose. 
      • O Model 131 (Estimació Objectiva): model trimestral immediatament anterior a la data de la sol·licitud de la present subvenció.
    • Si estudien i són majors de 16 anys: justificant d'estar cursant estudis.
  • Justificant de sol·licitud de qualsevol prestació a les quals poguera tindre dret qualsevol membre de la unitat familiar/convivència (Ingrés Mínim Vital, Renda Valenciana d'Inclusió…) i qualsevol altre recurs o servici que puga afavorir la cobertura de les situacions de necessitat existents.
    • Ingrés Mínim Vital, a través de: 
      • Web seguretat social: sede.seg-social.gob.es-seu-ciutadans-família
      • Oficina INSS de la seua zona: C/ Pelayo, 47 de València.
    • Renda Valenciana d'Inclusió: tramitada en Servicis Socials de Mislata.
  • Autorització consulta interactiva de documentació dels membres que formen part de la unitat familiar o de convivència majors de 16 anys, degudament emplenada i firmada. (Model SOC.107).

S'haurà d'aportar igualment la següent documentació EN CAS DE NO AUTORITZAR la seua consulta per part d'este Ajuntament:

  • DNI de la resta de membres de la unitat de convivència.
  • Certificat positiu o negatiu de pensions de l'any actual (CAISS: C/ Pelayo núm. 47 de València) (Cita prèvia: 901106570// www.seg-social.es) de tots els membres de la unitat de convivència majors de 16 anys.
  • Certificat de la vida laboral de la TGSS. (C/ Verge del Cap núm. 22 de València. Sol·licitar a través d'Internet: www.seg-social.es o per Telèfon 901 50 20 50) dels membres de la unitat de convivència majors de 16 anys amb què convisca.
  • Si es troben en situació de desocupació, de tots els membres de la família majors de 16 anys amb què convisca: (Oficines de l'Av. del Cid núm. 138, de València):
    • Certificat del LABORA on conste la seua situació laboral: ww.labora.gva.es
    • Certificat del SEPE on esmente si percep prestació i/o subsidi, quantia mensual i període reconegut (Tlf. 963085598 i 901119999): www.sepe.es 
  • Totes les fulles de l'última Declaració de la Renda o certificat negatiu de la persona sol·licitant i de les persones majors de 16 anys amb les quals conviu. Cita prèvia: Telèfons 901 200 351 i 912 901 340 / www.agenciatributaria.es

3.3. En el cas de les persones sol·licitants amb grau de discapacitat reconegut d'un 64% o superior, hauran de presentar:

  • Autorització consulta interactiva de documentació de la persona sol·licitant, degudament emplenada i firmada (Model SOC.107).

S'haurà d'aportar igualment la següent documentació EN CAS DE NO AUTORITZAR la seua consulta per part d'este Ajuntament: 

  • Dictamen de reconeixement de grau de discapacitat expedit per la Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Habitatge.

4. Normativa:

  • Llei General de Subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
  • Llei 3/2019, de 18 de febrer de la Generalitat, de Servicis Socials Inclusius de la Comunitat Valenciana.
  • Resolució Núm. 2301 de 03/06/2025: Aprovació convocatòria transport públic 2025.

5. Resolució:

Una vegada aprovada la proposta de resolució definitiva, l'Òrgan competent per a resoldre el procediment serà el Regidor delegat de l'àrea de Benestar social, servicis municipals i gestió de recursos, en virtut del règim de delegació de competències aprovat per Resolució núm. 2543/2023 de 28 de juny.

Es podran dictar les resolucions de concessió per orde de presentació de sol·licituds una vegada realitzades les comprovacions de concurrència de la situació subvencionable i el compliment de la resta de requisits exigits, fins a l'esgotament del crèdit pressupostari assignat en la convocatòria.

El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució serà de quatre mesos, a partir de la seua publicació en el BOP i en la Base Nacional de Subvencions. Transcorregut el termini abans esmentat sense que s'haguera notificat resolució expressa, s'entendrà desestimades les sol·licituds per silenci administratiu. La resolució es notificarà a les persones interessades, ajustant-se al que es disposa en la legislació de Procediment Administratiu Comú. La pràctica d'esta notificació s'ajustarà a les disposicions contingudes en la llei. 

L'òrgan concedent podrà modificar d'ofici la resolució de concessió, prèvia audiència de la persona interessada i abans de l'aplicació de fons, quan l'alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió impedisca o dificulten la consecució de l'interés públic perseguit, i no es *irroguen perjuís econòmics a la persona beneficiària". 

Contra la present resolució que esgota la via administrativa, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua notificació o bé directament contenciós-administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la seua notificació, de conformitat amb el que es disposa en l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

6. Silenci Administratiu:

Article 25.5 de la LGS “El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució legítima als interessats per a entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció”.

7. Forma de presentació i termini de sol·licituds:

-Forma de presentació:

PRESENCIALMENT: La persona interessada podrà presentar la sol·licitud acompanyada de la documentació preceptiva, PRÈVIA CITA, en:
Registres Centres Municipals de Servicis Socials.
Registre General d'Entrada de l'Ajuntament.
També, podran presentar-se en qualsevol registre o oficines determinades en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. 

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de firmar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim de 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l'article 14 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no. En tot cas, estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu: 

  • Les persones jurídiques. 
  • Les entitats sense personalitat jurídica. 
  • Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria.
  • Els qui representen a un interessat que estiga obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració. 

La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/.
 

Termini de sol·licituds: 
El termini de sol·licitud serà de quinze dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el butlletí corresponent.

Link Tramite
https://sede.dipualba.es/segex/tramite.aspx?entidad=46169&idtramite=13307
Fecha Inicio
16-06-2025
Fecha Final
07-07-2025
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
Model SOC.107
Model SOC.108

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw