Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvenciones 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta de cita
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Associacions
  5. Sol·licitud d'inscripció en el Registre municipal d'associacions
Enviat per admin el dv., 03/12/2021 - 10:06
Sol·licitud d'inscripció en el Registre municipal d'associacions
Cuerpo

1. Objecte del procediment:
En el Registre Municipal d'Associacions figuren les associacions de veïns i veïnes d'un barri o districte, les de pares i mares d'alumnat, les entitats culturals, esportives, recreatives, juvenils, sindicals, empresarials, professionals i qualssevol altres similars. Aquest registre permet a l'Ajuntament conéixer el nombre d’associacions que hi ha a la localitat, així com els seus objectius i impacte i, d'aquesta manera, dur a terme una correcta política de foment de l'associacionisme. 
Per a la inscripció en aquest registre, les associacions s’han d’haver inscrit prèviament en el Registre General d'Associacions i en altres Registres públics.

2. Requisits:
Poden sol·licitar la inscripció totes les associacions i entitats sense ànim de lucre legalment constituïdes, inscrites en els corresponents Registres Públics i amb seu al municipi de Mislata.

3. Documentació a aportar:

  • Sol·licitud telemàtica.
  • Certificació de número d'inscripció en el Registre d'associacions de la Generalitat Valenciana i en altres Registres Públics.
  • Estatuts de l'Associació.
  • Relació amb nom i cognoms de les persones que exerceixen càrrecs directius.
  • Pressupost de l'any en curs.
  • Programa d'activitats de l'any en curs.
  • Certificació del domicili social de l'Associació.
  • Certificació del nombre de socis/es.
  • NIF de l'Associació.
  • Document d'identitat del/de la representant de l'Associació.

4. Taxes o preu públic:
No existeix per a aquest procediment.

5. Formes de pagament:
No correspon.

6. Normativa:

  • Llei orgànica 1/2002, de 22 de març reguladora del dret d'associació.
  • Llei 14/2008, de 18 de novembre de la Generalitat, d'associacions de la Comunitat Valenciana.
  • Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals.

7. Resolució: 
La resolució la dicta l'Alcaldia-Presidència. En el termini de quinze dies des de la sol·licitud d'inscripció, i llevat que aquest haguera d'interrompre's per la necessitat d'aportar documentació no inclosa inicialment, l'Ajuntament notificarà a l'associació el seu número d'inscripció i a partir d'aquest moment es considerarà d'alta amb caràcter general.

8. Silenci administratiu: 
Positiu

9. Forma de presentació:
Electrònica
(Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim de 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l'article 14 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no. En tot cas, estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu: 
Les persones jurídiques. 

  • Les entitats sense personalitat jurídica. 
  • Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria.
  • Els qui representen a un interessat que estiga obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració. 
  • La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/.
Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=16320

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw