Termini de presentació de sol·licituds: del 3 d'octubre al 3 de novembre de 2025
OBJECTE
Regular el procediment i requisits per a la concessió directa d'ajudes econòmiques a les persones físiques residents en el municipi de Mislata titulars d'un habitatge, vehicle de motor, local comercial i/o oficina que haja quedat afectada per les inundacions esdevingudes el dia 29 d'octubre.
REQUISITS
Seran beneficiaris/as d'aquesta ajuda les persones físiques empadronades en el municipi de Mislata, en el moment de la catàstrofe (29 d'octubre de 2024), que puguen acreditar documentalment les pèrdues ocasionades.
Així mateix, hauran de ser titulars de l'habitatge, vehicle de motor, local comercial i/o oficina afectat. En el cas que una persona siga titular de diversos habitatges, cotxes o locals afectats per la DANA, solament se li concedirà una única ajuda per cada concepte. En cas que el titular de l'habitatge haja mort, se li concedirà l'ajuda a les persones hereues que degudament queden acreditades.
Atesa la naturalesa de les ajudes objecte d'aquesta convocatòria i a la finalitat dirigida que és afavorir la convivència i ajudar al manteniment de les condicions de benestar de les persones amb greus dificultats econòmiques del municipi agreujades per la DANA, s'estableix l'excepció del compliment de les condicions de les persones beneficiàries que estableix l'art. 13.2 de la Llei General de Subvencions.
TERMINI I LLOC DE SOL·LICITUD
1.- Lloc i forma de presentació:
PRESENCIALMENT: La persona interessada podrà presentar la sol·licitud acompanyada de la documentació preceptiva, PRÈVIA CITA, en:
- Prioritàriament: Centre Cívic (Pl. Alaquàs, 6)
- Centres Municipals de Serveis Socials.
- Registre General d'Entrada de l'Ajuntament.
També, podran presentar en qualsevol registre o oficines determinades en l’article 16 de la Llei 39/2015, 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquests casos hauran de comunicar-ho.
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim de 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l’article 14 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no.
La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l’Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/
2.- Termini de sol·licituds:
Un mes, a comptar des de l'immediat dia hàbil següent de la publicació de l'extracte de la convocatòria. Del 3 d'octubre al 3 de novembre de 2025.
La presentació de la sol·licitud de subvenció fora del termini establit serà causa d'inadmissió.
Informació i tramitació: Oficina Virtual
Més informació en les bases reguladores i documentació de la convocatòria.