Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
Enviat per dgarcia el dc., 02/07/2025 - 17:04
Bases procés selectiu auxiliar de biblioteca (OEP 2021)
Cuerpo

1. Objecte del procediment
És objecte de la present convocatòria regular el procés selectiu per a la cobertura d'UNA plaça d'auxiliar de biblioteca, escala d'Administració General, grup C, subgrup C2, mitjançant el sistema de concurs oposició, inclosa en l'oferta d'ocupació pública 2021, publicada en el BOP València núm. 142, de 26 de juliol de 2022. Conforme a l'acord del Ple de l'Ajuntament, de 13 de maig de 2025, pel qual s'aprova la plantilla de personal i la RPT 2025, esta plaça s'incardina en l'escala d'Administració Especial, Subescala Tècnica, grup C, subgrup C2.

2. Documentació a aportar

  • Sol·licitud on ha de constar que es reunixen tots i cada un dels requisits exigits en les bases de la convocatòria, referits a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies, i s'indicaran, d'entre els següents, almenys dos mitjans pels quals desitge rebre els avisos: telemàticament, telèfon mòbil, telèfon fix, correu electrònic o missatge de mòbil-SMS. 
  • Document justificatiu d'haver ingressat la taxa per drets d'examen, (GRUP C2- 20€) o si és el cas, documentació acreditativa de tindre dret a reducció del 80% conforme a la modificació de l'ordenança reguladora de la taxa per la prestació de servici de drets d'examen publicada en el BOP núm. 34, de 16/02/2024
  • Titulació acadèmica requerida per al lloc. 

3. Normativa
La present convocatòria es regirà, a més de per el que es preveu en les bases, per la següent normativa:

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.
  • Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
  • Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'establixen les regles bàsiques i programes mínims al fet que ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris de l'administració local.
  • Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell del Govern Valencià, pel qual s'aprova el Reglament de Selecció, Provisió de Llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
  • Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic (TREBEP).
  • Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Funció Pública Valenciana. Decret llei 12/2022, de 23 de setembre, del Consell, pel qual es modifica la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.
  • Llei 8/2010, de 23 de juny, de Règim Local de la Comunitat Valenciana.
  • Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament General d'Ingrés del Personal al Servici de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de Llocs de treball i Promoció dels Funcionaris Civils de l'Administració de l'Estat.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre de Règim Jurídic del sector públic.
  • Les restants disposicions legals i reglamentàries aplicables.

4. Resolució.
Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, per Resolució d'Alcaldia s'aprovarà la llista provisional de persones admeses i excloses, que es publicarà en el BOP València, en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de la Corporació i en la pàgina web (www.mislata.es), concedint-se un termini de 10 dies per a esmenar els defectes que hagen motivat l'exclusió, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient, d'acord amb el que es disposa en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i en l'art. 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell.

5. Forma de presentació.
Les instàncies sol·licitant prendre part en la convocatòria es dirigiran a l'atenció de l'Alcaldia-Presidència de l'Ajuntament de Mislata, en instància-model que estarà disponible com a tràmit en la seu electrònica municipal, presentant-se en el Registre General d'Entrada d'este o segons el que es preveu en el art.16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

La sol·licitud de participació en les proves selectives es presentarà en el termini de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.
 

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=19141
Fecha Final
01-07-2025

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw