Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
Enviat per dgarcia el dl., 11/03/2024 - 09:18
Procés selectiu auxiliar administratiu torn lliure
Cuerpo

1 Objecte del procediment.

És objecte de les presents Bases regular el procés selectiu per a la cobertura de 14 places d'Auxiliar Administratiu, vacants en la plantilla de l'Ajuntament de Mislata, per torn lliure mitjançant concurs oposició. 

2 Documentació a aportar.

A la sol·licitud electrònica s'acompanyarà: 

  • a. Sol·licitud on ha de constar que es reunixen tots i cadascun dels requisits exigits en les bases de la convocatòria, referits a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies.
  • b. Document original acreditatiu d'haver ingressat la Taxa per drets d'examen GRUP C, Subgrup C2 20 € (justificant bancari o resguard d'abonament de l'autoliquidació o, si és el cas, documentació acreditativa de tindre dret a reducció del 80% conforme a la modificació de l'ordenança reguladora de la taxa per la prestació de servici de drets d'examen publicada en el BOP núm. 34, de 16/02/2024 que modifica el que s'establix en les bases de la convocatòria del procés selectiu, sent l'import a abonar de 20€).  

3 Normativa.

  • Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
  • Llei 30/1984, de 2 d'agost, de mesures per a la reforma de la funció pública; Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local. 
  • Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
  • Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'establixen les regles bàsiques i programes mínims al fet que ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris d'Administració Local.
  • Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana.
  • Decret 3/2017, 13 de gener del Govern Valencià, pel qual s'aprova el Reglament de Selecció, Provisió de Llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
  • Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servici de l'Administració General de l'Estat i provisió de Llocs de treball i Promoció Professional dels funcionaris Civils de l'Administració de l'Estat. 
  • Així com per la resta de les disposicions legals i reglamentàries aplicables.

4 Resolució.

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l'Alcaldia Presidència dictarà resolució aprovant la llista provisional de persones admeses i excloses, indicant DNI, nom i cognoms i, si escau, menció expressa de la causa d'exclusió, que es publicarà en el Butlletí Oficial de la Província i en el Tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Mislata. Així mateix, es publicarà en la pàgina web de l'Ajuntament, a efectes merament informatius.

A l'efecte de l'article 68 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir del següent de la publicació en el Butlletí Oficial de la Resolució d'aprovació de la llista provisional de persones admeses i excloses, es podran esmenar els defectes o deficiències formals que pogueren observar-se en la sol·licitud de participació o realitzar les al·legacions que consideren convenient.

5 Forma de presentació.

Les sol·licituds per a participar en les proves selectives es presentaran per mitjans electrònics, en la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Mislata, i d'acord amb el model que consta en la mateixa i en la pàgina web del mateix (www.mislata.es). Este model haurà de presentar-se emplenat i firmat, fent constar que la persona candidata reunix tots i cadascun dels requisits exigits en les Bases.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils, a comptar del següent al de la publicació de l'extracte de la Convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat. Si l'últim dia fora dissabte, diumenge o festiu es prorrogarà al primer endemà hàbil.

Les sol·licituds i restant documentació per a prendre part en la present convocatòria es presentaran per mitjans electrònics en la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Mislata.

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=17628
Fecha Inicio
14-03-2024
Fecha Final
16-04-2024
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
RHU.273 - Sol·licitud autorrellenable

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw