Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
Enviat per admin el dc., 01/02/2023 - 12:54
Ajudes per a famílies monoparentals i en situació de monoparentalitat per a l'exercici de 2023
Resumen

Termini de presentació de sol·licituds: de l'11 d'abril al 8 de maig de 2023

Cuerpo

OBJECTE

Concessió d'una prestació de caràcter econòmic, en matèria de serveis socials mitjançant concurrència competitiva, dirigides a famílies monoparentals i en situació de monoparentalitat atorgades per l'Ajuntament, per a fer costat a aquestes estructures familiars.

PERSONES BENEFICIÀRIES

Seran beneficiaris/as d'aquesta ajuda les famílies monoparentals i en situació de monoparentalitat empadronades en el municipi de Mislata.

En el Decret 19/2018 es defineix el concepte de família monoparental i en situació de monoparentalitat:

Es considera descendència d'una persona el fill, la filla, els fills o les filles, les persones menors d'edat en situació d'acolliment superior a un any i les persones majors d'edat que hagen estat en situació d'acolliment i continuen vivint amb la família acollidora. Totes elles tindran consideració de persones descendents. Així mateix, es considera persona progenitora la mare, el pare, el tutor o la tutora legal, o la persona acollidora.

1. Es considera família monoparental la que està conformada d'alguna de les maneres següents:

a) Aquella formada per una persona i la seua descendència, que estiga inscrita en el Registre Civil només amb ella com a progenitora.

b) Aquella formada per una persona vídua o en situació equiparable i la descendència que haguera tingut amb la parella desapareguda.

c) Aquella formada per una persona i les persones menors d'edat que tinga en acolliment per temps igual o superior a un any, i les majors d'edat que hagen estat en acolliment permanent; o aquella formada per una persona que tinga la consideració de família acollidora d'urgència-diagnòstic.

d) Aquella formada per una persona i la seua descendència sobre la qual tinga en exclusiva la pàtria potestat.

2. Es considera família en situació de monoparentalitat si està conformada d'alguna de les maneres següents:

a) Aquella formada per una persona i la seua descendència sobre la qual té la guarda i custòdia exclusiva si els ingressos anuals de la unitat familiar, incloses les pensions d'aliments, dividits pel nombre d'unitats de consum són inferiors al 150% del IPREM vigent calculat en dotze mensualitats.

b) Aquella formada per una dona que ha patit violència de gènere, d'acord amb la Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere, i la descendència sobre la qual té la guarda i custòdia.

c) Aquella formada per una parella i la seua descendència, en la qual una de les persones progenitores estiga en situació d'ingrés a la presó o d'hospitalització en un centre hospitalari, per un període ininterromput durant un temps igual o superior a un any, si els ingressos anuals de la unitat familiar, incloses les pensions d'aliments, dividits pel nombre d'unitats de consum són inferiors al 150% del IPREM vigent calculat en dotze mensualitats.

d) Aquella formada per una parella que conviu i la descendència, en la qual una de les persones progenitores tinga reconegut un grau 3 de dependència, la incapacitat permanent absoluta o la gran invalidesa si els ingressos anuals de la unitat familiar, incloses les pensions d'aliments, dividit pel nombre d'unitats de consum són inferiors al 150% del IPREM vigent calculat en dotze mensualitats.

Atenent la naturalesa de les ajudes objecte d'aquestes bases i a la finalitat dirigida que és afavorir la convivència i ajudar al manteniment de les condicions de benestar de les persones amb greus dificultats econòmiques del municipi, s'estableix l'excepció del compliment de les condicions de les persones beneficiàries que estableix l'art. 13.2 de la Llei General de Subvencions.

TERMINI I LLOC DE SOL·LICITUD

1.- Lloc i forma de presentació:

PRESENCIALMENT: La persona interessada podrà presentar la sol·licitud acompanyada de la documentació preceptiva, PRÈVIA CITA, en:

  • Centre Municipal de Serveis Socials “Sant Francesc” (Camí Vell de Xirivella, nº 30 cantonada C/ Sant Francesc d'Assís nº 13).
  • Registre General d’Entrada de l’Ajuntament (Plaça Constitució, 8 baix).

També, podran presentar en qualsevol registre o oficines determinades en l’article 16 de la Llei 39/2015, 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquests casos hauran de comunicar-ho.

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim de 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l’article 14 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no.

La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l’Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/

2.- Termini de sol·licituds:

Un mes a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria, de l'11 d'abril al 8 de maig de 2023

Informació del procediment i tramitació electrònica: Oficina Virtual

Més informació en les bases reguladores i documentació de la convocatòria.

Imagen
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
Anunci BOP 01/02/2023 bases reguladores de la convocatòria
Anunci BOP 06/04/2023 extracte de la convocatòria
Fullet informatiu

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw