Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Subvencions
  4. Convocatòries de subvencions en tramitació
  5. Pla Social d’Ocupació de Mislata 2023
Enviat per admin el dc., 22/02/2023 - 11:06
Pla Social d’Ocupació de Mislata 2023
Resumen

Resolució de reclamacions i aprovació de llistats

Cuerpo

Objectius

Els objectius del Pla Social d'Ocupació de l'Ajuntament de Mislata, són els següents:
- Millorar l'ocupabilitat i la inclusió social de persones en risc d'exclusió social.
- Inserir o reinserir en el mercat laboral a persones de col·lectius vulnerables.

Característiques de l'ocupació, número i distribució dels llocs

Característiques de l'ocupació:
Tipus de contracte: Temporal.
Durada màxima: 88 dies.
Jornada laboral màxima: 60 %.
Categories laborals: Peó.

Nombre estimat de contractes a subscriure: 54

Distribució: El total de llocs d'ocupació es distribuirà segons els següents rangs:

 De 16 a 29 anys  25% (13 llocs)
 De 30 a 44 anys  30% (16 llocs)
 Majors de 45 anys  40% (22 llocs)
 Amb diversitat funcional    5% (3 llocs)

Requisits

1.- Estar empadronat a Mislata, abans de l'1 de febrer de 2021*.
2.- Tindre complits 16 anys i no haver arribat a l’edat de jubilació de 65 anys.
3.- Tindre la nacionalitat espanyola, o document vàlid per a treballar a Espanya.
4.- Estar desocupat i inscrit en l'oficina LABORA.
5.- Posseir la capacitat funcional i intel·lectual per a l'acompliment de les tasques.
6.- No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a exercir com a personal laboral. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu Estat, en aquests termes l'accés a l'ocupació pública.

*Requisit amb una excepció en les bases reguladores del Pla Social d’Ocupació 2023.

Termini i lloc de presentació de sol·licituds.

El termini de presentació: del 7 al 21 de març de 2023.

Lloc de presentació de sol·licituds. - Les sol·licituds d'ajudes es presentaran per via telemàtica, amb caràcter preferent, mitjançant signatura electrònica del sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/, en el tràmit habilitat a aquest efecte. 

Les sol·licituds rebudes fora de termini o per altres mitjans diferents en els previstos en l'article 16 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, seran causa de no admissió.

Informació del procediment i tramitació telemàtica (preferent): Oficina Virtual.
Tramitació presencial: En el cas que la presentació de la sol·licitud i documents, fóra de manera presencial, haurà de ser amb cita prèvia, en el Registre auxiliar de l'ADL de l'Ajuntament de Mislata, situat en C/ Antonio Aparisi núm. 4-6 de Mislata, sense perjudici del que es disposa en els articles 14 i 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

 

Llistat provisional de baremació d'aspirants. Termini de reclamacions: 6 i 11 d'abril ( 2 dies hàbils )

Reunida la Comissió de Valoració del Pla Social d'Ocupació de Mislata 2023, en data 4 d'abril de l'actual, es procedeix a elaborar el corresponent llistat provisional de baremació d'aspirants del Pla Social d'Ocupació, amb arranjament  al Barem previst en la Base Cinquena de les reguladores de la present convocatòria, concedint-se un termini de 2 dies hàbils, a comptar a partir del següent al d'aquesta publicació en la web municipal, a l'efecte de reclamacions, que serà durant els dies 6 i 11 d'abril de l'actual.

Així mateix cal ressaltar que aquest llistat NO ES TRACTA DE LLISTAT DE BENEFICIARIS, la publicació dels quals queda pendent del transcurs d'aquest termini, així com de la resolució de les reclamacions presentades dins del termini establit per a això, si n'hi haguera.

ADVERTIMENT:  Cal tindre en compte que, segons les bases reguladores de la convocatòria, la concurrència competitiva entre aspirants no s'estableix a nivell global, sinó entre grups d'edat. Per tant, la present baremació no serveix d'orientació per a determinar les persones adjudicatàries. Aquest llistat es publicarà una vegada finalitzat el termini d'al·legacions.

  • Llistat provisional de baremació d'aspirants.
  • Llistat provisional d'exclosos.

Termini de reclamacions: 6 i 11 d'abril de 2023 (2 dies hàbils)

Llistats definitius de baremació i exclosos d'aspirants.

Reunida la Comissió de Valoració del Pla Social d'Ocupació de Mislata 2023, en data 12 d'abril de l'actual, es procedeix resoldre les reclamacions i aprovar el corresponent llistat definitiu de baremació d'aspirants del Pla Social d'Ocupació, amb a les bases reguladores de la present convocatòria.

  • Acta de resolució de reclamacions a la baremació provisional
    • Llistat de resolució de reclamacions
    • Llistat de baremació definitiva d'aspirants del Pla Social d'Ocupació
    • Llistat definitiu d'exclosos

 

Llistats de beneficiaris i reserves per rangs d'edat.

Llistats de beneficiaris i reserves del Pla Social d'Ocupació Mislata 2023, distribuïts per rang d'edat i contingent discapacitats, aprovats per Resolució d'Alcaldia núm. 1505 de data 14.04.2023, a fi de procedir a la contractació de 54 llocs de treball.

  • Resolució 1505/2023 aprovació de llistats de beneficiaris i reserves.
    • Llistat de beneficiaris/es de 16 a 29 anys
    • Llistat de beneficiaris/es de 30 a 44 anys
    • Llistat de beneficiaris/es majors de 45 anys

Més informació en les bases i documentació de la convocatòria

Imagen
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
Certificat Junta de Govern Local de 20 de febrer de 2023. Pla Social d'ocupació 2023
Anunci bases reguladores de la convocatòria del Pla Social d'Ocupació 2023
Anunci BOP 02/03/2023 bases reguladores de la convocatòria
Anunci BOP 06/03/2023 extracte de la convocatòria
Llistat provisional de baremació d'aspirants
Llistat provisional d'exclosos

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw