Termini de presentació de sol·licituds: Pendent de publicació de l'extracte de la convocatòria
OBJECTE
Concessió d'una prestació econòmica familiar en matèria de serveis socials mitjançant concurrència competitiva dirigides a nuclis familiars en els quals s'haja produït durant 2025 un naixement d'un/a fill/a, un acolliment familiar o una adopció d'un/a xiquet/a, nascut/da en aquest mateix any, per a ajudar a sufragar les despeses derivades de la nova situació.
Les ajudes aniran destinades a l'adquisició de béns relacionats amb les necessitats del/la xiquet/a que es troben entre els de la següent relació:
- Productes d'higiene, alimentació i farmàcia.
- Roba carrosseria i articles complementaris.
- Bolquers i uns altres de similar naturalesa.
- Uniformes d'escoles infantils del municipi.
Aquesta ajuda serà única en la unitat familiar i devengarà en produir el fet constitutiu de la seua concessió.
PERSONES BENEFICIÀRIES
Seran beneficiaris/as d'aquesta ajuda els/les progenitors/es, tutors/es, acollidors/es o adoptants empadronats/des en el municipi de Mislata (almenys un/a d'ells), amb una antiguitat mínima d'un any, i en les quals s'haja produït una variació en la unitat familiar per naixement, acolliment o adopció.
Atesa la naturalesa de les ajudes objecte d'aquestes bases i a la finalitat dirigida que és afavorir la convivència i ajudar al manteniment de les condicions de benestar de les persones amb greus dificultats econòmiques del municipi, s'estableix l'excepció del compliment de les condicions de les persones beneficiàries que estableix l'art. 13.2 de la Llei General de Subvencions.
TERMINI I LLOC DE SOL·LICITUD
1.- Lloc i forma de presentació:
PRESENCIALMENT: La persona interessada podrà presentar la sol·licitud acompanyada de la documentació preceptiva, PRÈVIA CITA, en:
- Centre Municipal de Serveis Socials “Sant Francesc” (Camí Vell de Xirivella, nº 30 cantonada C/ Sant Francesc d'Assís nº 13).
- Registre General d’Entrada de l’Ajuntament (Ubicació temporal C/ Mayor, 36).
També, podran presentar en qualsevol registre o oficines determinades en l’article 16 de la Llei 39/2015, 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquests casos hauran de comunicar-ho.
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim de 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l’article 14 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no.
La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l’Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/
2.- Termini de sol·licituds:
La convocatòria s'obrirà el dia hàbil següent a la publicació de l'extracte de la convocatòria. La seua finalització serà el 15 d'octubre de 2025.
Més informació en les bases reguladores i documentació de la convocatòria.