Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Urbanisme
  5. Sol·licitud de llicència d'edificació
Enviat per admin el dt., 04/01/2022 - 09:06
Sol·licitud de llicència d'edificació
Cuerpo

1. L'objecte del procediment

Es requereix llicència d'edificació per a realitzar qualsevol construcció de nova planta (habitatges i naus, garatges, etc), així com per a la seua reconstrucció, substitució, ampliació o rehabilitació.

2. Taxes o preus públics

  • Taxa per atorgament de llicència urbanística.
  • Impost de Construccions, Instal·lacions i Obres.

3. Formes de pagament

El pago se realizará mediante autoliquidación en línea, en los siguientes enlaces (Tasa e ICIO).

  • [Accés a Oficina Virtual Tributària Taxa Llicència Urbanística]
  • [Acceso a Oficina Virtual Tributaria ICIO]

En aquest mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.

En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:

  • Oficines de les entitats Bancàries següents: Caixa popular Coop. Cdto. Val., BBVA, Banc de Santander, Eurocajarural, Ibercaja, Cajamar, Kutxa Bank, Banc Sabadell, CaixaBank i Bankia.
  • Màquina automàtica situada a la Casa de la Vila d'aquest municipi.

Les persones físiques podran sol·licitar autoliquidacions assistides generades per aquesta administració, per a això hauran de demanar cita en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), i personar-se en ella perquè es generen les mateixes.

4. Documentació que cal aportar

  • Còpia de l'autoliquidació realitzada i acreditació del pagament de la taxa (punt anterior)
  • Còpia de l'autoliquidació realitzada i acreditació del pagament de ICIO (punt anterior)
  • En el seu cas, document que acredite la representació. 
  • Identificació del redactor del projecte.
  • Identificació del director de les obres, mitjançant algun dels següents documents:
    • Nota per encàrrec.
    • Nomenament signat pel promotor.
    • Escrit d'assumpció de la direcció d'obra signat pel tècnic.
  • Comunicació de l'empresa que realitzarà l'edificació aportant IAE que corresponga.
  • Un exemplar del projecte bàsic, en format digital, subscrit per tècnic competent que incloga els documents preceptius d'acord amb la normativa aplicable, visat pel col·legi oficial corresponent.
  • Estudi de Seguretat i Salut.
  • Estudi de Gestió de Residus de la construcció i demolició.
  • Fulla d'Estadística d'edificació i habitatge.
  • Annex justificatiu de les condicions i característiques del garatge.
  • Qualificació provisional en V.P. o.
  • Certificació acreditativa del número de policia assignat al pati/s d'accés als habitatges de l'edifici.
  • En el seu cas de ser necessària la utilització d'una grua, pla que identifique la seua ubicació i pòlissa d'assegurança per responsabilitat civil, amb una cobertura mínima de 300.000 euros, que haurà d'estar vigent durant el muntatge, funcionament, desmuntatge i la seua estada en obra. Aquesta xifra podrà ser revisada i actualitzada conformement a l'índex de preus al consum, mitjançant Ordre de la Conselleria competent en matèria de territori. Serà necessària document acreditatiu de la sol·licitud de la instal·lació de grua torre, davant l'Organisme autonòmic competent, d'acord amb l'RD 836/2003.
  • Formulari de sol·licitud per a la tramitació de Servituds Aeronàutiques, degudament emplenat.
  • Escriptura pública de cessions obligatòries i gratuïtes, realitzades a favor de l'Ajuntament, així com el depòsit per a urbanització de zones verdes i l'aval bancari per a garantir les obres d'urbanització, si això procedeix, i el seu corresponent annex d'obres.

5. Normativa

  • Llei 5/2014, de 5 de juliol, de la Generalitat Valenciana d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Paisatge, de la Comunitat Valenciana.
  • Llei 3/2004, de 30 de juny, d'Ordenació i Foment de la qualitat de l'Edificació.
  • Normes i Ordenances del Pla General d'Ordenació Urbana de Mislata.
  • Ordenança Fiscal Municipal sobre construccions, instal·lacions i obres.
  • Ordenança Fiscal sobre exaccions de les taxes per atorgament de llicències urbanístiques.

6. Resolució i silenci administratiu

  • Òrgan que resol: Junta de Govern Local
  • Termini per a resoldre: dos mesos.
  • Silenci administratiu: s'entendrà denegada la llicència per silenci administratiu, si el termini establit per a l'atorgament de la llicència, la certificació de la seua no necessitat o l'autorització administrativa transcorreguera sense que, durant aquest, es produïra resolució expressa. I això sense perjudici de l'obligació municipal de resoldre expressament sobre aquest tema.

7. Forma de presentació

Electrònica

En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata.

Presencial

El/la ciutadà/a podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, demanant sempre cita prèvia.

Link Tramite
https://sede.dipualba.es/segex/tramite.aspx?entidad=46169&idtramite=13423

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw