Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvenciones 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta de cita
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Urbanisme
  5. Llicència de primera ocupació
Enviat per dgarcia el dl., 30/05/2022 - 08:47
Llicència de primera ocupació
Cuerpo

1. L'objecte del procediment

Té per objecte una vegada conclosa la construcció en una edificació de nova planta o en edificació existent (ampliació, modificació, reforma o rehabilitació) sol·licitar l'oportuna llicència de primera ocupació mitjançant la qual es comprovarà que l'edificació ha sigut executada segons el projecte i condicions en què la llicència va ser concedida.

 

2. Formes de pagament

El pagament es realitzarà mitjançant autoliquidació en línia, en el següent enllaç.[Accés a Oficina Virtual Tributària]
En aquest mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.
En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:

  • Oficines de les entitats Bancàries següents: Caixa popular Coop. Cdto. Val., BBVA, Banc de Santander, Eurocajarural, Ibercaja, Cajamar, Kutxa Bank, Banc Sabadell, CaixaBank.
  • Màquina automàtica situada a la Casa de la Vila d'aquest municipi.

Les persones físiques podran sol·licitar autoliquidacions assistides generades per aquesta administració, per a això hauran de demanar cita en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), i personar-se en ella perquè es generen les mateixes.

 

3. Documentació que cal aportar

  • Còpia de l'autoliquidació realitzada i acreditació del seu pagament (pas anterior)
  • Certificat de Final d'Obra subscrit per director d'obra i d'execució i visat pels col·legis professionals corresponents.
  • Certificat emés per Direcció Facultativa que acredite que l'obra executada s'ajusta a les condicions de la llicència concedida i a la normativa exigida per a l'ús a què es destina, subscrit pels tècnics directors d'obra i amb el visat dels col·legis professionals corresponents.
  • Certificat de la Direcció Facultativa el que s'acredite el compliment de la Llei d'accessibilitat.
  • Certificat de la Direcció Facultativa en el qual s'acredite el compliment de les normes d'habitabilitat i disseny vigents.
  • Certificat d'eficiència energètica.
  • Certificat d'aïllament acústic i mesurament acústic efectuat per una empresa especialitzada amb acreditació ENAC, de conformitat amb les indicacions establides en la normativa vigent.
  • Certificat, o registre d'aquest, d'adequació de les Instal·lacions Comunes de Telecomunicacions a la normativa vigent.
  • Certificat emés per empresa instal·ladora autoritzada de les proves de pressió hidràuliques de les instal·lacions de lampisteria i instal·lació d'alimentació de BIES.
  • Certificat acreditatiu que les instal·lacions del garatge (en edifici plurifamiliar) compleixen amb totes les condicions tècniques i ambientals exigibles per a poder iniciar l'exercici de l'activitat, subscrit per tècnic competent.
  • Certificat que acredite la finalització d'obres de subministrament de serveis d'aigua potable i energia elèctrica, estant en condicions de ser contractats pels diferents usuaris de l'immoble.
  • Certificat final de les obres d'urbanització que s'hagueren escomés simultàniament amb les d'edificació, en el seu cas.
  • Acta de recepció.
  • Escriptura de declaració d'Obra Nova, en suport digital.
  • Declaració Cadastral model 900D, degudament tramitada.
  • Projecte Final d'Obra, en suport digital (format DWG) així com en paper, signat pel tècnic i el visat corresponent.
  • Certificat final de l'expedient d'instal·lacions del garatge, si escau.
  • En el seu cas, document autoritzant la representació.

 

4. Taxes o preus públics

Taxa per atorgament de llicència urbanística.

 

5. Normativa

  • Llei 3/2004, de 30 de juny, d'Ordenació i Foment de la qualitat de l'Edificació
  • Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell d'aprovació del text refós de la Llei d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge
  • Normes i Ordenances del Pla General d'Ordenació Urbana de Mislata.
  • Ordenança municipal reguladora: Taxa per atorgament de llicència urbanística

 

6. Forma de presentació

  • En línia: Es podrà realitzar la tramitació per la seu electrònica. 
  • Presencial: Es podrà presentar la sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Horari ordinari, 8 a 14 hores, dies hàbils de dilluns a divendres. Els dies hàbils 18 de març i 24 i 31 de desembre, 9 a 13 hores (excepte dissabtes, diumenges o festius). Horari d'estiu: des de l'1 de juny fins al 30 de setembre, els dos inclosos, l'horari serà de 8 a 13.30 hores, dies hàbils de dilluns a divendres. Serà necessari demanar cita prèvia.

 

7. Observacions

El ple de l'Ajuntament de Mislata en la sessió celebrada el 27 de maig de 2021 va adoptar el següent acord:
“2. Acordar que els supòsits contemplats en els articles 214.2 i 214.1.f de la LOTUP continuaran tramitant-se pel procediment previst per a les llicències, excepte la segona ocupació i posteriors d'habitatge que es realitzarà per declaració responsable, havent d'adequar-se, en aquest sentit, l'ordenança municipal reguladora de les declaracions responsables aprovada en sessió plenària de 26 d'abril de 2012.”
 

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=15555
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
ACI.115 Autorizació de representació

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw