Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Recursos humans
  5. Procés selectiu plaça d'Oficial Policia Local (Promoció interna)
Enviat per dgarcia el dv., 04/10/2024 - 13:03
Procés selectiu plaça d'Oficial Policia Local (Promoció interna)
Cuerpo

1 Objecte del procediment
És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat d'UNA plaça d'oficial de Policia Local inclosa en les Ofertes d'Ocupació Pública 2021 (Resolució núm. 2432, de 08/06/2022) publicada en el BOP València núm. 142, de 26/07/2022. Esta plaça pertany al Grup B, Escala Administració Especial, Subescala Servicis Especials, Classe Policia Local i els seus auxiliars, Escala Executiva, de conformitat amb l'article 76 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre i d'acord amb el que es disposa en la Llei 17/2017, de 13 de desembre, de coordinació de policies locals de la Comunitat Valenciana.

2. Documentació a aportar

  • Sol·licitud on ha de constar que es reunixen tots i cadascun dels requisits exigits en les bases de la convocatòria, referits a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies, i s'indicaran, d'entre els següents, almenys dos mitjans pels quals desitge rebre els avisos: telemàticament, telèfon mòbil, telèfon fix, correu electrònic o missatge de mòbil-SMS.
  • Titulació exigida 
  • Justificant de l'abonament de la taxa corresponent (GRUP B 40 €) i, si és el cas, justificació del dret de reducció conforme a l'Ordenança fiscal.

3. Normativa
La present convocatòria es regirà, a més de per el que es preveu en les bases, per la següent normativa:

  • Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.
  • Llei 17/2017, de 13 de desembre, de la Generalitat, de Coordinació de Policies Locals de la Comunitat Valenciana.
  • Reial decret legislatiu, 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
  • Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'establixen les regles bàsiques i els programes mínims al fet que ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris d'Administració Local.
  • Llei 4/2021, de 16 d'abril, de Generalitat, de Funció Pública Valenciana.
  • Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
  • Decret 179/2021, de 5 de novembre, del Consell, d'establiment de les bases i criteris generals per a la selecció, promoció i mobilitat en els cossos de la policia local de la Comunitat Valenciana.
  • Altres disposicions normatives que resulten aplicables a la matèria i/o aquelles que substituïsquen o desenrotllen les normes anteriorment citades.

4 Resolució.
Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia, o persona en qui delegue, dictarà resolució declarant aprovada la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, que es publicarà en el Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Mislata, concedint-se un termini de 10 dies hàbils per a esmenar els defectes que hagen motivat l'exclusió o per a realitzar les al·legacions que es consideren oportunes; per Resolució d'Alcaldia s'aprovarà la llista d'aspirants admesos i exclosos i es publicarà en el tauler d'anuncis electrònic del Consistori i en la web de l'Ajuntament (www.mislata.es), en este últim cas a efectes informatius, concedint-se un termini de 10 dies per a esmena de defectes.

5 Forma de presentació.
Les sol·licituds es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament o en la forma que determina l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les instàncies es dirigiran a l'atenció de l'Alcaldia-Presidència, en instància-model que estarà disponible com a tràmit en la seu electrònica municipal https://mislata.sedipualba.es i s'haurà de disposar de certificat digital.
El termini per a presentar sol·licituds per a participar en el procés serà de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.

6. Taxa
La taxa a abonar, de conformitat amb la modificació de l'ordenança reguladora de la taxa per la prestació de servici de drets d'examen publicada en el BOP núm. 34, de 16/02/2024 és: Grup B, 40 €; prova psicotècnica 80 €.
En el cas de la prova psicotècnica, l'obligació de pagament es produirà quan s'haja d'accedir a esta, havent d'acreditar l'abonament de l'autoliquidació corresponent per a continuar el procés selectiu.

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=18284
Fecha Inicio
12-02-2025
Fecha Final
25-02-2025

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw