Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Recursos humans
  5. Borsa d'ocupació temporal treballador/a social
Enviat per dgarcia el dc., 12/02/2025 - 08:03
Borsa d'ocupació temporal treballador/a social
Cuerpo

1. Objecte del procediment
És objecte de la present convocatòria la constitució i funcionament d'una borsa de treball temporal de Treballador/a Social, grup A, subgrup A2, escala Administració Especial, mitjançant el sistema de concurs oposició lliure amb les proves, puntuacions i requisits que consten en esta, garantint-se en tot cas el compliment dels principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.

2. Documentació a aportar

  • Sol·licitud on ha de constar que es reunixen tots i cada un dels requisits exigits en les bases de la convocatòria, referits a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies, i s'indicaran, d'entre els següents, almenys dos mitjans pels quals desitge rebre els avisos: telemàticament, telèfon mòbil, telèfon fix, correu electrònic o missatge de mòbil-SMS. 
  • Fulla d'autobaremació, que inclourà la relació mèrits al·legats, així com els documents acreditatius d'estos.
  • Document justificatiu d'haver ingressat la taxa per drets d'examen, (GRUP A2- 25 €) o si és el cas, documentació acreditativa de tindre dret a reducció del 80% conforme a la modificació de l'ordenança reguladora de la taxa per la prestació de servici de drets d'examen publicada en el BOP núm. 34, de 16/02/2024.
  • Titulació acadèmica requerida per al lloc. 
  • Relació individualitzada dels mèrits a puntuar d'acord amb el que s'establix en les bases de la convocatòria. 

3. Normativa
La present convocatòria es regirà, a més de per el que es preveu en les bases, per la següent normativa:

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.
  • Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local.
  • Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'establixen les regles bàsiques i programes mínims al fet que ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris de l'administració local.
  • Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell del Govern Valencià, pel qual s'aprova el Reglament de Selecció, Provisió de Llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
  • Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic (TREBEP).
  • Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Funció Pública Valenciana. Decret llei 12/2022, de 23 de setembre, del Consell, pel qual es modifica la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.
  • Llei 8/2010, de 23 de juny, de Règim Local de la Comunitat Valenciana.
  • Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament General d'Ingrés del Personal al Servici de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de Llocs de treball i Promoció dels Funcionaris Civils de l'Administració de l'Estat.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre de Règim Jurídic del sector públic.
  • Les restants disposicions legals i reglamentàries aplicables.

En el que no es trobe previst en les presents bases específiques i en la normativa exposada, li serà aplicable les Bases Generals que han de regir la convocatòria de proves selectives per al nomenament o contractació de personal funcionari interí o laboral temporal mitjançant la constitució de borses d'ocupació temporal (B.O.P. núm. 56 de data 24 de març de 2021 i la seua modificació de 26 de gener de 2023 B.O.P. núm. 31 de data 14 de febrer de 2023).

4 Resolució.
Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, per Resolució d'Alcaldia s'aprovarà la llista provisional de persones admeses i excloses, que es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de la Corporació i en la pàgina web de l'Ajuntament de Mislata (www.mislata.es), concedint-se un termini de deu dies naturals per a esmena de defectes.

5 Forma de presentació.
Les instàncies sol·licitant prendre part en la convocatòria es dirigiran a l'atenció de l'Alcaldia-Presidència de l'Ajuntament de Mislata, en instància-model que estarà disponible com a tràmit en la seu electrònica municipal, presentant-se en el Registre General d'Entrada d'este o segons el que es preveu en el *art.16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
La sol·licitud de participació en les proves selectives es presentarà en el termini de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València.
 

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=18676
Fecha Inicio
16-04-2025
Fecha Final
05-05-2025

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw