Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvenciones 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta de cita
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Padró d'Habitants
  5. Sol·licitud de modificació de dades personals al padró d'habitants
Enviat per admin el dv., 03/12/2021 - 09:01
Sol·licitud de modificació de dades personals al padró d'habitants
Cuerpo

1. Objecte del procediment

Modificació de dades personals en el Padró d'Habitants per actualització o correcció d'aquests. El padró és el registre administratiu on consten els veïns d'un municipi. Les seues dades constitueixen prova de residència en el municipi i del domicili habitual en aquest.

2. Requisits

Figurar inscrit en el Padró municipal d'Habitants

3. Documentació que cal aportar

  • Sol·licitud de modificació de dades personals. S'emetrà automàticament en el moment de modificació de les dades personals en l'Oficina d'Atenció al Ciutadà i haurà de ser signada per la persona les dades de la qual figuren en la mateixa o en el seu cas per persona autoritzada. (PMH.150) Si la modificació de dades afecta a menors d'edat, la sol·licitud haurà de ser presentada per pare/mare/tutor/al fet que ho represente.
  • Original del Document d'Identitat de la persona interessada i d'els/les menors a partir de 14 anys d'edat. Per a menors de 14 anys haurà d'aportar-se a més original del Llibre de família o del Certificat de naixement.
  • Imprés de Representació: Si es realitza el tràmit en nom d'una altra persona:  La representació haurà de ser expressa i específica per al tràmit, fent-se constar per escrit. Haurà d'aportar original i còpia del document d'identitat i còpia del/de la representat/a. (PMH.150)

4. Normativa

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril de Bases de Règim Local, modificada per Llei 4/1996.
  • Reial decret 1690/1986, d'11 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals, modificat per Reial decret 2612/1996
  • Resolució de 29 d'abril de 2020 de la Sotssecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró Municipal.

5. Resolució

La resolució la dicta l'Alcalde-President en un termini màxim de 3 mesos tres mesos (art. 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques)

6. Silenci administratiu

Positiu

7. Forma de presentació

Presencial: La persona interessada podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.Horari ordinari: 8 a 14 hores, dies hàbils de dilluns a divendres. Els dies hàbils 18 de març i 24 i 31 de desembre, 9 a 13 hores (excepte dissabtes, diumenges o festius).Horari d'estiu: des de l'1 de juny fins al 30 de setembre, els dos inclosos, l'horari serà de 8 a 13.30 hores, dies hàbils de dilluns a divendres.Online: Es podrà presentar en el tràmit corresponent en la seu electrònica municipal https://mislata.sedipualba.es mitjançant l'ús de certificat digital, o bé presentant la documentació i signant a l'ajuntament amb posterioritat en un termini inferior a 10 dies naturals.  

8. Observacions

 

  • És obligació de tots els veïns comunicar a l'Ajuntament les variacions en les seues circumstàncies personals, en la mesura en què impliquen una modificació de les dades que han de figurar en el padró municipal d'habitants amb caràcter obligatori (art. 68 RD 1690/1986, del Reglament de Població i Demarcació de les Entitats Locals).
  • Les omissions o falsedats produïdes en els fulls d'inscripció padronal, així com l'incompliment de les altres obligacions dimanants dels preceptes relatius a l'empadronament seran sancionades amb multa, conforme al que es disposa en la legislació de règim local i normativa padronal. L'Ajuntament està facultat per a demanar documents addicionals acreditatius de l'ús del domicili i realitzar d'ofici els actes d'instrucció necessaris per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades consignades en la seua sol·licitud durant el termini de tres mesos des de la data en què ha sigut formulada. Aquest termini és el màxim per a resoldre l'empadronament, (art. 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques)
  • La inscripció en el Padró implicarà la baixa automàtica de qualsevol inscripció padronal en un altre municipi o Registre de Matrícula Consular, en el cas que existisca, anterior a la data de la sol·licitud.
  • El veí té dret a conéixer la informació que consta en el Padró sobre la seua persona i a exigir la seua rectificació quan siga errònia o incorrecta.
Link Tramite
https://sede.dipualba.es/segex/tramite.aspx?entidad=46169&idtramite=11290
Fecha Final
31-10-2021
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
PMH.150 AUTORIZACIÓN PARA MODIFICAR DATOS PERSONALES PMH TERCERAS PERSONAS.pdf

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw