1. L'objecte del procediment: ESCOLETA D´ESTIU III - DEL 1 A 12 D'AGOST
2. Documentació que cal aportar:
- 1 fotografia grandària carnet del xiquet o la xiqueta.
- Fotocòpia de la cartilla de la Seguretat Social o documentació necessària per a rebre assistència mèdica.
- Fitxa d'inscripció.
- Fitxa Sanitaria
- Fitxa d'autorització amb les dades de les persones acreditades per a la recollida de els/as xiquets/as.
- Documentació que acredite el compliment de requisits de prioritat establits per la convocatòria del pla corresponsables.
3. Taxes o preus públics: 0€
4. Formes de pagament: no hi ha
Activitat gratuïta, subvencionada per al desenvolupament del “Pla Corresponsables – Mislata Concilia”.
5. Normativa:
- DECRET 178/2021, del Consell, de 5 de novembre, d'aprovació de les bases reguladores per a la concessió directa de subvencions als ajuntaments per al desenvolupament del projecte “Borses de cura professional per a famílies amb filles i fills menos de 14 anys.”
6. Resolució:
Del dijous 14 al dilluns 18 de juliol, a través de la web de l'ajuntament www.mislata.es
7. Silenci administratiu:
Artículo 25.5 de la LGS “El vencimiento del plazo máximo sin haberse notificado la resolución legitima a los interesados para entender desestimada por silencio administrativo la solicitud de concesión de la subvención”.
8. Forma de presentació:
Tramitació electrònica. En compliment del que es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/
No obstant això, podran presentar-se en el Registre d'Entrada de l'Ajuntament i en qualsevol dels registres establits en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.