Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Indústria. Activitats i llicències.
  5. Canvi de titularitat de l'activitat
Enviat per admin el dv., 03/12/2021 - 09:00
Canvi de titularitat de l'activitat
Cuerpo

1. L'objecte del procediment

Totes les activitats econòmiques han de comptar amb una autorització administrativa municipal que permeta el seu exercici de manera legal.

Quan aquestes activitats es desenvolupen en locals han de posseir una llicència o declaració responsable que especifica les característiques i els elements que estan autoritzats per a aqueix local i aqueixa activitat en concret.

Al capdavant de cada llicència o declaració responsable ha d'haver-hi un titular que pot ser una persona física o jurídica. Aquesta titularitat és la que canvia quan el negoci canvia de mans. La llicència roman tal com està, no es modifiquen les seues condicions ni l'activitat autoritzada.

Si té la intenció d'assumir un negoci que ja té concedida llicència o declaració responsable ha de comunicar-lo a l'Ajuntament perquè comprove que es compleixen els requisits exigits per la normativa.

2. Taxes o preus públics

Taxa per atorgament de llicència d'obertura d'establiments.

3. Formes de pagament

  • El pagament es realitzarà mitjançant autoliquidació en línia, 
    • [Accés en línia a autoliquidació de subrogació comunicació ambiental] - Corresponent a Comunicació d'Activitat Innòcua i Declaració Responsable Ambiental.
    • [Accés en línia a autoliquidació de subrogació llicència ambiental] - Corresponent a Llicència ambiental i Declaració Responsable per a Pública Concurrència.
  • En aquest mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.
  • En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:
    • Oficines de les entitats Bancàries següents: Caixa popular Coop. Cdto. Val., BBVA, Banc de Santander, Eurocajarural, Ibercaja, Cajamar, Kutxa Bank, Banc Sabadell, CaixaBank i Bankia.
    • Màquina automàtica situada a la Casa de la Vila d'aquest municipi.
  • Les persones físiques podran sol·licitar autoliquidacions assistides generades per aquesta administració, per a això hauran de demanar cita en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), i personar-se en ella perquè es generen les mateixes.

4. Documentació que cal aportar

  • Sol·licitud emplenada i firmada per cedent i adquirent 
  • Còpia de l'autoliquidació realitzada i acreditació del seu pagament (pas anterior)
  • Identificació de les dues persones (cedent i adquirent). No serà necessària identificació de persona que presente la sol·licitud per la seu electrònica sempre que faça ús del certificat digital.
  • Document notarial o privat en la virtut del qual s'haja produït la transmissió

5. Normativa

  • Llei 6/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, de Prevenció, Qualitat i Control Ambiental d'Activitats en la Comunitat Valenciana.
  • Llei 14/2000, de 29 de desembre, de mesures fiscals, administratives i de l'ordre social.
  • Ordenança fiscal per la taxa: atorgament de llicència d'obertura d'establiments.

6. Resolució

  • Òrgan que resol: Alcaldia
  • Termini per a resoldre: Tres mesos

7. Silenci administratiu

  • Positiu

8. Forma de presentació

Electrònica

En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata.

Presencial

El/la ciutadà/a podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, demanant sempre cita prèvia. 

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/segex/tramite.aspx?idtramite=13235
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
IND.013 Cambio de Titularidad Licencia Actividad.pdf

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw