Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Comerç
  5. Ruta de la tapa 2022
Enviat per dgarcia el dv., 04/11/2022 - 13:43
Ruta de la tapa 2022
Cuerpo

1. L'objecte del procediment
L'objecte de l'activitat és el suport tant al sector de l'hostaleria dins del seu àmbit territorial, com al sector comercial i altres serveis existents en el municipi, donant a conéixer els seus productes i serveis, promovent la competitivitat i la millora de diferents sectors. 

2. Documentació que cal aportar
En el cas que la documentació a presentar ja obre en poder de l'Ajuntament, s'indicarà tal circumstància citant el registre d'entrada del dia de la seua aportació a l'Ajuntament i no serà necessària adjuntar-la, en aplicació de l'assenyalat en l'article 28.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. 
En aquest cas s'indicarà l'expedient on es va presentar aquesta documentació, tenint en compte que les certificacions electròniques tenen una validesa de sis mesos. 
Tota la documentació presentada ha d'estar actualitzada.
Empresa individual, (autònomes/us)

  • Certificat de Situació Censal amb indicació de l'activitat econòmica realitzada, data d'alta, domicili fiscal i domicili on es desenvolupa l'activitat.
  • Logotip actualitzat de l'establiment en suport digital, arxiu *jpg o pdf, en cas de disposar d'ell. 
  • Fitxa tècnica de la Tapa o del regal donat.

En cas de no autoritzar l'Ajuntament de Mislata per a la consulta, a més: 

  • Informe de vida laboral. 
  • Certificat d'estar al corrent de pagaments amb la Seguretat Social, Agència Estatal Tributària i Ajuntament de Mislata. 

Personalitat jurídica (COOP., SL, SA) o altres entitats sense personalitat jurídica (CB, SC…).

  • Certificat de Situació Censal de la persona jurídica, societat civil, comunitat de béns o altres entitats econòmiques sense personalitat jurídica amb indicació de l'activitat econòmica realitzada, data d'alta, domicili fiscal i domicili on es desenvolupa l'activitat.
  • Escriptura de constitució i els estatuts de la persona jurídica actualitzats, inscrits en el corresponent Registre, on conste la identificació de la persona que presente la sol·licitud en nom de l'entitat, en el seu cas.
  • Logotip actualitzat de l'establiment en suport digital, arxiu jpg o pdf, en cas de disposar d'ell. 
  • Fitxa tècnica de la Tapa o del regal donat.

En cas de no autoritzar l'Ajuntament de Mislata per a la consulta, a més: 

  • Certificat d'estar al corrent de pagaments amb la Seguretat Social, en cas de no autoritzar l'ajuntament de Mislata la consulta.
  • Certificat d'estar al corrent de pagaments amb l'Agència Estatal Tributària, en cas de no autoritzar l'ajuntament de Mislata la consulta.

3. Taxes o preus públics
No procedeix

4. Formes de pagament
No procedeix

5. Normativa

  • Les Bases d'execució del Pressupost Municipal per a l'exercici 2022.
  • La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • La Llei 8/2010, de 23 de juny, de Règim Local de la Comunitat Valenciana.
  • Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, Accés a la informació pública i Bon govern.
  • Bases Reguladores.
  • Qualsevol altra disposició normativa que per la seua naturalesa poguera resultar d'aplicació

6. Resolució

  • Òrgan que resol: Alcaldia.
  • Acabe per a resoldre: El termini màxim per a resoldre i notificar les resolucions serà de 30 dies hàbils, des del terme del termini d'esmena de sol·licituds. 

7. Silenci administratiu
Silenci administratiu negatiu.

8. Forma de presentació

  • Presencial: No
  • En línia: Es podrà presentar en el tràmit corresponent de la seu electrònica municipal https://mislata.sedipualba.es, i s'haurà de disposar de signatura electrònica. En cas contrari, haurà d'acudir-se a la representació a través de persona que sí que dispose d'ella, acreditant aquesta representació emplenant el corresponent imprés.
Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=15946
Fecha Inicio
07-11-2022
Fecha Final
14-11-2022

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw