Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Agència de desenvolupament local
  5. Taller d'ocupació selecció Docent Bàsic Prevenció Riscos Laborals
Enviat per dgarcia el dl., 15/01/2024 - 09:11
Taller d'ocupació selecció Docent Bàsic Prevenció Riscos Laborals
Cuerpo

1. Objecte del procediment:
L'objecte de la present convocatòria, en règim de concurrència competitiva de la selecció del personal directiu, docent i auxiliar administratiu per a l'execució dels Tallers d'Ocupació i Tallers d'Ocupació per a dones segons Instrucció del Director General de LABORA- Servici Valenciá de Ocupació.

2. Requisits
Per a prendre part en el procés de selecció de Tallers d'Ocupació, serà necessari que les persones aspirants reunisquen les condicions següents:

  • a) Tindre compliments 18 anys, i no haver aconseguit l'edat de jubilació forçosa.
  • b) Pertànyer a qualsevol dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea i de l'Acord sobre l'Espai Econòmic Europeu, amb coneixements suficients de la llengua castellana.
  • c) Les persones estrangeres que no pertanguen a algun dels Estats signants del Tractat de la Unió Europea, hauran de tindre permís de treball amb una duració mínima superior a la del projecte a realitzar, la titulació exigida per al lloc al qual opten homologada per l'Estat espanyol, així com coneixements suficients de la llengua castellana.
  • d) Estar en possessió dels requisits mínims exigits pel lloc de treball que se sol·licita, en la data en què s'inicia el termini de presentació de sol·licituds.
  • e) No haver sigut separada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública, ni trobar-se inhabilitada per a l'exercici de funcions públiques, ni incursa en causa d'incapacitat.
  • f) Quan es tracte de formació certificable, s'aplicarà el que es preveu en el Reial decret 659/2023, de 18 de juliol, pel qual es desenvolupa el sistema de Formació professional, i l'Ordre ESS/1897/2013, de 10 d'octubre que ho desenvolupa i en corresponent reial decret pel qual s'establisca el corresponent certificat de professionalitat.

3. Forma i termini de presentació: 
Les sol·licituds es presentaran per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica del sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://www.mislata.es/es/administracion/oficina-virtual, en el tràmit habilitat a aquest efecte. 

En el cas que la presentació de la sol·licitud i documents, fora de manera presencial, haurà de ser amb cita prèvia, en el Registre auxiliar de l'ADL d'aquest Ajuntament, situades en C/ Antonio Aparisi núm. 4-6 de Mislata.

El termini de presentació de sol·licituds serà de set dies naturals, a comptar des de l'endemà al de la publicació en el Tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Mislata. La presentació de la sol·licitud fora del termini establit o la no utilització del procediment normalitzat d'ús obligatori, seran causes de no admissió. 

4. Documentació que cal aportar:

  • Annex II. Sol·licitud per a participar en el procés de selecció de personal directiu, docent i auxiliar administratiu dels projectes
  • Annex III. Curriculum vitae
  • Acta de baremació exercici actual o anterior
  • Titulació acadèmica
  • Experiència professional
  • Informe de vida laboral
  • Cursos de formació i perfeccionament
  • Valencià

5. Normativa:

  • Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
  • RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la LGS
  • Pla estratègic de subvencions Ajuntament de Mislata.
  • BEP Ajuntament de Mislata.
  • Instrucció del Director General de LABORA-Servici Valenciá de Ocupació.
Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=17500
Fecha Inicio
16-01-2024
Fecha Final
22-01-2024

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw