1. Objecte del procediment:
L'objecte de la present convocatòria, en règim de concurrència competitiva, és millorar i ampliar la formació en l'àmbit local per mitjà de l'aplicació pràctica dels coneixements adquirits al llarg del curs acadèmic.
2. Requisits (DECLARACIÓ RESPONSABLE)
- a) Estar empadronat a Mislata, amb una antelació mínima de sis mesos a la data de publicació de l'extracte d'esta convocatòria en el BOP de València.
- b) Estar estudiant alguna de les següents ensenyances oficials: Cicles Formatius de Formació Professional (Mig o Superior) o Ensenyances Universitàries Oficials de Grau o equivalent de conformitat amb la normativa vigent, en Ensenyances Artístiques Superiors o Màster oficial impartit per les Universitats, de les relacionades en l'Annex I de les presents Bases o Màster relacionat amb titulació universitària sol·licitada.
- c) No trobar-se incurs en cap de les circumstàncies arreplegades en l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- d) No estar gaudint simultàniament d'una altra beca o ajuda, de la mateixa o anàloga finalitat, així com no desenrotllar una activitat laboral regular durant el període de gaudi de la beca, relacionada amb la formació d'accés a esta beca.
- e) Estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i enfront de la seguretat social, la qual cosa acreditarà mitjançant declaració responsable.
3. Termini i lloc de presentació de sol·licituds.
Les sol·licituds d'ajudes es presentaran per via telemàtica, mitjançant la firma electrònica del sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/, en el tràmit habilitat a este efecte, això és, Mislata et Beca 2025, tot això sense perjuí del que es disposa en els articles 14 i 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, LPAC.
El termini de presentació de sol·licituds serà de DEU DIES NATURALS, a comptar a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte d'esta convocatòria en el BOP . La presentació de la sol·licitud fora del termini establit o la no utilització del procediment normalitzat d'ús obligatori, seran causes de no admissió.
4. Documentació que cal aportar:
- ANNEX 1. Autorització per a recaptar dades. Haurà d'emplenar les dades del sol·licitant i membres de la unitat familiar. Si s'oposa a la consulta i accés a dades personals, hauran d'assenyalar cadascun la casella “M'opose”, a més d'aportar els documents al costat d'aquesta sol·licitud i justificar motivadament la seua oposició.
- Justificant matrícula 2024-25, on conste el curs.
- Expedient acadèmic on conste nombre de crèdits aprovats (estudis universitaris).
- Lliure/s de família on consten tots els integrants de la unitat familiar o certificat del registre civil.
- Formació complementària. (altres titulacions).
- Valencià. Certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de coneixements de Valenciá.
- Famílies monoparentals: carnet individual o títol vigent d'aquesta circumstància, expedit per l'òrgan competent de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
- Família nombrosa: carnet individual o títol de família nombrosa en vigor, expedit per la corresponent Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
- Certificat de discapacitat igual o superior al 33%, de la persona sol·licitant, amb diversitat funcional.
- Certificat de situació laboral emés per LABORA.
- Informe de vida laboral de la Seguretat Social.
- Certificat de prestacions emés pel SEPE, de la persona sol·licitant i/o membres de la unitat familiar.
SI AUTORITZA la consulta de dades, només haurà de presentar la següent documentació, Acreditació de la situació soci-familiar:
- Justificant matrícula 2024-25, on conste el curs.
- ANNEX 1. Autorització per a recaptar dades del sol·licitant i membres de la unitat familiar majors de 16 anys de fins al segon grau de consanguinitat o afinitat empadronats i que convisquen amb el/la sol·licitant.
- Lliure/s de família on consten tots els integrants de la unitat familiar o certificat del registre civil.
- Formació complementària (Certificats de Professionalitat anivelles 2 i 3), ja que les titulacions universitàries i cicles formatius de grau mitjà i superior es poden consultar.
- Valencià (títols oficials EOI i CIEACOVA), ja que la JQCV es poden consultar.
5. Normativa:
- Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
- RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la LGS
- Pla estratègic de subvencions Ajuntament de Mislata.
- BEP Ajuntament de Mislata.
- Bases específiques de la convocatòria.