Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Agència de desenvolupament local
  5. Mislata Te Beca 2025
Enviat per dgarcia el dt., 31/05/2022 - 12:26
Mislata Te Beca 2025
Cuerpo

1. Objecte del procediment:
L'objecte de la present convocatòria, en règim de concurrència competitiva, és millorar i ampliar la formació en l'àmbit local per mitjà de l'aplicació pràctica dels coneixements adquirits al llarg del curs acadèmic.

2. Requisits (DECLARACIÓ RESPONSABLE)

  • a) Estar empadronat a Mislata, amb una antelació mínima de sis mesos a la data de publicació de l'extracte d'esta convocatòria en el BOP de València. 
  • b) Estar estudiant alguna de les següents ensenyances oficials: Cicles Formatius de Formació Professional (Mig o Superior) o Ensenyances Universitàries Oficials de Grau o equivalent de conformitat amb la normativa vigent, en Ensenyances Artístiques Superiors o Màster oficial impartit per les Universitats, de les relacionades en l'Annex I de les presents Bases o Màster relacionat amb titulació universitària sol·licitada.
  • c) No trobar-se incurs en cap de les circumstàncies arreplegades en l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. 
  • d) No estar gaudint simultàniament d'una altra beca o ajuda, de la mateixa o anàloga finalitat, així com no desenrotllar una activitat laboral regular durant el període de gaudi de la beca, relacionada amb la formació d'accés a esta beca. 
  • e) Estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i enfront de la seguretat social, la qual cosa acreditarà mitjançant declaració responsable.

3. Termini i lloc de presentació de sol·licituds.
Les sol·licituds d'ajudes es presentaran per via telemàtica, mitjançant la firma electrònica del sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/, en el tràmit habilitat a este efecte, això és, Mislata et Beca 2025, tot això sense perjuí del que es disposa en els articles 14 i 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, LPAC.

El termini de presentació de sol·licituds serà de DEU DIES NATURALS, a comptar a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte d'esta convocatòria en el BOP . La presentació de la sol·licitud fora del termini establit o la no utilització del procediment normalitzat d'ús obligatori, seran causes de no admissió.
 

4. Documentació que cal aportar:

  • ANNEX 1. Autorització per a recaptar dades. Haurà d'emplenar les dades del sol·licitant i membres de la unitat familiar. Si s'oposa a la consulta i accés a dades personals, hauran d'assenyalar cadascun la casella “M'opose”, a més d'aportar els documents al costat d'aquesta sol·licitud i justificar motivadament la seua oposició.
  • Justificant matrícula 2024-25, on conste el curs.
  • Expedient acadèmic on conste nombre de crèdits aprovats (estudis universitaris).
  • Lliure/s de família on consten tots els integrants de la unitat familiar o certificat del registre civil.
  • Formació complementària. (altres titulacions).
  • Valencià. Certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de coneixements de Valenciá.
  • Famílies monoparentals: carnet individual o títol vigent d'aquesta circumstància, expedit per l'òrgan competent de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
  • Família nombrosa: carnet individual o títol de família nombrosa en vigor, expedit per la corresponent Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
  • Certificat de discapacitat igual o superior al 33%, de la persona sol·licitant, amb diversitat funcional.
  • Certificat de situació laboral emés per LABORA.
  • Informe de vida laboral de la Seguretat Social.
  • Certificat de prestacions emés pel SEPE, de la persona sol·licitant i/o membres de la unitat familiar.

SI AUTORITZA la consulta de dades, només haurà de presentar la següent documentació, Acreditació de la situació soci-familiar:

  • Justificant matrícula 2024-25, on conste el curs.
  • ANNEX 1. Autorització per a recaptar dades del sol·licitant i membres de la unitat familiar majors de 16 anys de fins al segon grau de consanguinitat o afinitat empadronats i que convisquen amb el/la sol·licitant.
  • Lliure/s de família on consten tots els integrants de la unitat familiar o certificat del registre civil.
  • Formació complementària (Certificats de Professionalitat anivelles 2 i 3), ja que les titulacions universitàries i cicles formatius de grau mitjà i superior es poden consultar.
  • Valencià (títols oficials EOI i CIEACOVA), ja que la JQCV es poden consultar.

5. Normativa:

  • Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
  • RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la LGS
  • Pla estratègic de subvencions Ajuntament de Mislata.
  • BEP Ajuntament de Mislata.
  • Bases específiques de la convocatòria.
Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=15488
Fecha Inicio
22-05-2023
Fecha Final
05-06-2023
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
Autorització dades unitat familiar

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw