Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
Enviat per jvicente el dc., 26/11/2025 - 08:25
Convocatòria per a la concessió de subvencions destinades a comissions falleres per a gastos derivats del canvi de denominació per a aplicació de la legislació de Memòria Democràtica
Cuerpo

1. L'objecte del procediment:

L'objecte d'esta convocatòria és secundar econòmicament els gastos extraordinaris derivats del compliment de la legislació estatal i autonòmica en matèria de memòria democràtica, afavorint l'adequació dels elements identificatius i de representació de les entitats falleres a la nova denominació. 

2. Documentació que cal aportar:

Les entitats hauran de presentar la sol·licitud de subvenció juntament amb la memòria econòmic justificativa, factures i declaracions responsables.

3. Taxes o preus públics: 0.

4. Formes de pagament: no hi ha.

5. Normativa:

  • Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
  • RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la LGS.
  • Pla estratègic de subvencions Ajuntament de Mislata.
  • Bases d'Execució Pressupost Prorrogat per a 2024 de l'Ajuntament de Mislata.
  • Ordenança General de Subvencions de l'Ajuntament de Mislata.
  • Convocatòria.

6. Resolució:

Per a la resolució de la present convocatòria d'ajudes es constituirà una comissió avaluadora encarregada de revisar i estudiar les sol·licituds presentades. 

L'òrgan instructor a la vista de l'expedient, formularà la proposta de resolució.

Correspon a l'Alcalde la resolució del procediment de concessió de les ajudes en règim de concurrència competitiva. Esta resolució posa fi a la via administrativa.

La resolució de concessió de les ajudes haurà de dictar-se en l'exercici econòmic 2025. Si transcorregut este termini no s'ha dictat cap resolució, es consideraran desestimades les sol·licituds presentades.

La resolució de concessió esgotarà la via administrativa. Contra ella es podrà interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seua notificació, o bé directament recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la seua notificació, de conformitat amb el que es disposa en l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

7. Silenci administratiu:

D'acord amb l'article 25.5 de la LGS “El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució legitima a les persones interessades per a entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció”.

8. Forma i termini de presentació de sol·licituds: 

Tramitació electrònica. En compliment del que es preveu en l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i de l'article 4 del Decret 54/2025, de 15 d'abril, del Consell, de simplificació administrativa i transformació digital, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la firma electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/ 
El termini de presentació de la sol·licitud i dels treballs serà des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província i finalitzarà deu dies naturals després.
 

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=19525
Fecha Inicio
29-11-2025
Fecha Final
09-12-2025

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw