Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
Enviat per admin el dl., 17/11/2025 - 10:37
Subvenció per a canvi de denominació de comissions falleres
Resumen
Termini de presentació de sol·licituds: pendent de publicació de l'extracte de la convocatòria en el BOP.
Cuerpo

CONVOCATÒRIA PER A LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS DESTINADES A COMISSIONS FALLERES AMB SEU EN LA POBLACIÓ DE MISLATA PER A DESPESES DERIVADES DEL CANVI DE DENOMINACIÓ PER APLICACIÓ DE LA LEGISLACIÓ DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA.

OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

Regular la concessió de subvencions municipals dirigides a les comissions falleres amb seu social en la població de Mislata que, en compliment de la legislació estatal i autonòmica en matèria de memòria democràtica, hagen procedit al canvi de la seua denominació oficial per contindre referències a la dictadura franquista.

La convocatòria tindrà el règim de concurrència competitiva, d'acord amb l'article 22 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (LGS).

 

REQUISITS DELS SOL·LICITANTS

Podran optar a estes subvencions de concurrència competitiva les comissions falleres que acrediten els següents requisits:

a) Haver canviat la seua denominació oficial com a conseqüència directa de l'aplicació de la legislació de memòria democràtica.
b) Estar legalment constituïdes i inscrites en el Registre Local d'Entitats Falleres.
c) Estar al corrent de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
d) No estar culpables en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari previstes en l'article 13 de la Llei 38/2003, General de Subvencions.

 

DESPESES SUBVENCIONABLES

Es consideraran despeses subvencionables aquells directament vinculats a l'adaptació de la comissió fallera a la nova denominació, entre altres:

a) Renovació o adquisició d'estendards, banderoles i pancartes.
b) Retolació i senyalització dels casals fallers.
c) Actualització d'elements gràfics o d'identitat corporativa (logotips, cartelleria, papereria, etc.).
d) Substitució o adaptació d'imatges, quadres, plaques i altres elements decoratius identificatius de la falla.
e) Qualssevol altres despeses degudament justificades i directament relacionats amb el canvi de denominació.

 

Termini de presentació de sol·licituds: 10 dies naturals, a comptar de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València. Si l'últim dia de presentació de sol·licituds fora inhàbil, el termini finalitzarà al següent dia hàbil.

Lloc de presentació: es presentaran per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente.

La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, emplenant-se juntament amb la documentació requerida mitjançant els models normalitzats habilitats en el tràmit a aquest efecte, disponible en la secció de tràmits de Festes https://www.mislata.es/es/administracion/oficina-virtual

Informació del procediment i tramitació telemàtica: ACÍ

Més informació en les bases reguladores i documentació de la convocatòria.

 

DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
Bases reguladores de la convocatòria per a la concessió de subvencions destinades a comissions falleres amb seu en la població de Mislata per a despeses derivades del canvi de denominació per aplicació de la legislació de memòria democràtica

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw