CONVOCATÒRIA PER A LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS DESTINADES A COMISSIONS FALLERES AMB SEU EN LA POBLACIÓ DE MISLATA PER A DESPESES DERIVADES DEL CANVI DE DENOMINACIÓ PER APLICACIÓ DE LA LEGISLACIÓ DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA.
OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
Regular la concessió de subvencions municipals dirigides a les comissions falleres amb seu social en la població de Mislata que, en compliment de la legislació estatal i autonòmica en matèria de memòria democràtica, hagen procedit al canvi de la seua denominació oficial per contindre referències a la dictadura franquista.
La convocatòria tindrà el règim de concurrència competitiva, d'acord amb l'article 22 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (LGS).
REQUISITS DELS SOL·LICITANTS
Podran optar a estes subvencions de concurrència competitiva les comissions falleres que acrediten els següents requisits:
a) Haver canviat la seua denominació oficial com a conseqüència directa de l'aplicació de la legislació de memòria democràtica.
b) Estar legalment constituïdes i inscrites en el Registre Local d'Entitats Falleres.
c) Estar al corrent de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
d) No estar culpables en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari previstes en l'article 13 de la Llei 38/2003, General de Subvencions.
DESPESES SUBVENCIONABLES
Es consideraran despeses subvencionables aquells directament vinculats a l'adaptació de la comissió fallera a la nova denominació, entre altres:
a) Renovació o adquisició d'estendards, banderoles i pancartes.
b) Retolació i senyalització dels casals fallers.
c) Actualització d'elements gràfics o d'identitat corporativa (logotips, cartelleria, papereria, etc.).
d) Substitució o adaptació d'imatges, quadres, plaques i altres elements decoratius identificatius de la falla.
e) Qualssevol altres despeses degudament justificades i directament relacionats amb el canvi de denominació.
Termini de presentació de sol·licituds: 10 dies naturals, a comptar de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València. Si l'últim dia de presentació de sol·licituds fora inhàbil, el termini finalitzarà al següent dia hàbil.
Lloc de presentació: es presentaran per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente.
La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, emplenant-se juntament amb la documentació requerida mitjançant els models normalitzats habilitats en el tràmit a aquest efecte, disponible en la secció de tràmits de Festes https://www.mislata.es/es/administracion/oficina-virtual
Informació del procediment i tramitació telemàtica: ACÍ
Més informació en les bases reguladores i documentació de la convocatòria.
