Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
Enviat per jvicente el dc., 17/09/2025 - 08:16
Llicencia de obres que afecten al domini públic
Cuerpo

1.L'objecte del procediment:
La utilització del domini públic municipal per a l'execució d'obres i instal·lacions que realitzen en ell les companyies de servicis públics i els particulars, com:

  • Obres d'escomeses, cales i arquetes en instal·lacions d'aigua potable, gas, sanejament, electricitat o telecomunicacions.
  • Obres de canalitzacions/extensions de les xarxes d'aigua potable, gas, sanejament, electricitat o telecomunicacions.
  • Obres d'adequació de guals de vehicles autoritzats.
  • Execució d'obres o instal·lació d'elements en via pública distints als anteriors.

2.Requisits: 
Ser interessat en el procediment.
Acreditar les circumstàncies a les quals es referix la sol·licitud.

3.Documentació a aportar: 
Documentació comuna:

  • Instància Sol·licitud de llicència d'obres i autorització que afecta el domini públic.
  • Còpia del document que identifique al sol·licitant i al seu representant, si és el cas, incloent-hi l'acreditació de tal capacitat (enllace autorització).
  • Pressupost detallat per unitats o capítols indicant l'import de les obres.
  • Identificació de l'empresa que executarà les obres aportant còpia d'alta en el cens de l'IAE.
  • Si és el cas, memòria descriptiva de la manera d'efectuar l'encreuament de la calçada sense afecció al trànsit rodat o amb afecció al trànsit rodat (si fora necessari, en este últim cas, es tramitarà l'autorització per al tall al trànsit de la via pública)
  • Autoliquidació del depòsit reposició del domini públic afectat i justificant de la seua presentació.
  • Autoliquidació de la taxa per concessió de llicència urbanística i de l'Impost sobre Construccions, Instal·lacions i Obres i justificant de l'ingrés previ.

En el cas d'escomeses, cales o arquetes:

  • Plànol d'emplaçament.
  • Pla de detall delimitat en el qual es represente gràficament la situació de l'escomesa a realitzar.
  • Autoliquidació de la taxa per ocupació de via pública de la superfície de l'escomesa, cala, o arqueta a realitzar i justificant de l'ingrés previ.

En el cas de canalitzacions/extensions de xarxa:

  • Projecte tècnic visat, si és el cas, pel Col·legi Oficial corresponent, que incloga els documents preceptius d'acord amb la normativa aplicable.
  • Certificat de col·legiació del tècnic redactor, cas de no estar visat el projecte aportat.
  • Estudi de Seguretat i Salut.
  • Estudi de Gestió de residus.
  • Autoliquidació de la taxa per ocupació de via pública de la superfície de la canalització/extensió de xarxa a realitzar i justificant de l'ingrés previ.

En el cas d'adequació de guals de vehicles autoritzats:

  • Plànol d'emplaçament en el qual es represente gràficament la situació del gual de vehicles.
  • Pla de detall delimitat amb indicació dels elements a instal·lar, vorada, rigola, rajola i la seua situació respecte al buit d'accés, en el qual es reflectisca, a més, l'adequació de la pintura viària de senyalització del gual i la superfície d'ocupació de via pública necessària per materials i/o apilaments.
  • Autoliquidació de la taxa per ocupació de via pública de la superfície d'actuació de l'adequació del gual i la superfície materials, apilaments, contenidors d'enderrocs, maquinària, etc, necessaris per a l'execució dels treballs i justificant de l'ingrés previ.

En el cas d'execució d'obres o instal·lació d'elements en via pública distints als anteriors:

  • Memòria descriptiva de les obres a realitzar o els elements a instal·lar que incloga, plànol d'emplaçament i pla de detall delimitat amb indicació dels elements a instal·lar o les obres a executar.
  • Pla d'ocupació de via pública per materials, apilaments, contenidors d'enderrocs, maquinària, etc, necessaris per a l'execució dels treballs, amb indicació de superfície i termini d'ocupació.
  • Autoliquidació de la taxa per ocupació de via pública de la superfície de materials, apilaments, contenidors d'enderrocs, maquinària, etc, necessaris per a l'execució dels treballs i justificant de l'ingrés previ.

4.Taxes o preus públics:

  • Taxa per concessió de llicència urbanística. (Enllaç Oficina Virtual Tributària)
  • Impost sobre Construccions, Instàncies i Obres. (Enllaç Oficina Virtual Tributària)
  • Taxa per ocupació de via pública per rases i cales. (Enllaç Oficina Virtual Tributària)
  • Taxa per ocupació de via pública per materials de construcció. (Enllaç Oficina Virtual Tributària)
  • Depòsit de reposició de domini públic. (Enllaç Oficina Virtual Tributaria)

5.Formes de pagament:
El pagament es realitzarà mitjançant autoliquidació en línia, en el següent enllaç. [Accés a Oficina Virtual Tributaria] 
En este mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.
En cas de realitzar el pagament en efectiu:

  • Oficines de les entitats Bancàries següents: Caixa popular Coop. Cdto. Val., BBVA, Banco de Santander, Eurocajarural, Ibercaja, Cajamar, Kutxa Bank, Banco Sabadell, Caixabank i Bankia.
  • Màquina automàtica situada a la Casa de la Vila d'este municipi.

Les persones físiques podran sol·licitar autoliquidacions assistides generades per esta administració, per a això hauran de demanar cita en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), i personar-se en ella perquè es generen les mateixes.

6.Normativa:

Ordenança Fiscal Reguladora de la Taxa i Impost per Llicències Urbanístiques. (Enllaç a l'ordenança)
Ordenança reguladora de les condicions d'instal·lació d'infraestructures de xarxes de telecomunicacions per cable en domini públic i annex sobre execució d'obres i instal·lacions i criteris de reposició dels elements del domini públic. (Enllaç a l'ordenança)

7.Resolució:

  • Òrgan que resol: Alcaldia.
  • Termini per a resoldre:  Dos mesos.

8.Silenci administratiu:
Negatiu.

En cas de transcórrer el termini sense que siga notificada la resolució, es produirà la desestimació per silenci administratiu negatiu.


9.Forma de presentació:

  • Electrònica: En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la firma electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata.
  • Presencial: El/la ciutadà/a podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, demanant sempre cita prèvia.
Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=19270
Fecha Final
16-09-2025

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw