Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
Enviat per dgarcia el dt., 17/12/2024 - 08:54
Curs de capacitació digital
Cuerpo

1. Objecte del procediment:
L'objecte de la present convocatòria, és la selecció d'alumnat per a la realització del curs Capacitació Digital en règim de concurrència competitiva, amb la finalitat de formar en competències digitals transversals, oferint oportunitats amb independència de formació prèvia de la mateixa i facilitant, per tant, un accés a la formació compatible amb les obligacions de la ciutadania derivades de diferents condicions personals, laborals o socials. 

2. Col·lectius preferents:
Els col·lectius preferents per a cursar la formació són els descrits a continuació:

  1. Dones.
  2. Treballadors de baixa qualificació. Grups de cotització 06, 07, 09 o 10 de l'última ocupació. En el cas de tractar-se de persones desocupades aquelles que no estiguen en possessió d'un carnet professional, certificat de professionalitat de nivell 2 o 3, títol de formació professional o d'una titulació universitària.
  3. Treballadors majors de 45 anys.
  4. Treballadors amb discapacitat.
  5. Persones pertanyents a llars monoparentals.
  6. Treballadors desocupats.

Les condicions relacionades hauran de mantindre's en la data de la incorporació al projecte.

3. Documentació que cal aportar (cas de no autoritzar la consulta)
En presentar la sol·licitud la pertinença al col·lectiu de preferència s'acreditarà firmant l'autorització que figura en l'imprés per a accedir a les seues dades, sense necessitat d'aportar cap documentació, o si no autoritza, haurà d'adjuntar-se obligatòriament: 

1. Dones:

  • DNI – NIE

2. Treballadors de baixa qualificació*:

  • DNI – NIE
  • Vida laboral a data d'obertura de termini de la convocatòria
  • *Grups de cotització 06, 07, 09 o 10 de l'última ocupació. En el cas de tractar-se de personal desocupades aquelles que no estiguen en possessió d'un carnet professional, certificat de professionalitat de nivell 2 o 3, títol de formació professional o d'una titulació universitària.

3. Treballadors majors de 45 anys:

  • DNI – NIE
  • Vida laboral a data d'obertura de termini de la convocatòria

4. Treballadors amb discapacitat.

  • DNI – NIE
  • Certificat o carnet

5. Persones pertanyents a llars monoparentals.

  • DNI – NIE
  • Certificat o carnet

6. Treballadors desocupats.

  • DNI – NIE
  • Vida laboral a data d'obertura de termini de la convocatòria

4. Forma i termini de presentació: 
Les sol·licituds es podran presentar per via telemàtica, mitjançant la firma electrònica del sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'ajuntament de Mislata, https://www.mislata.es/administracio/oficina-virtual, en el tràmit habilitat a este efecte. 
En el cas que la presentació de la sol·licitud i documents, fora de manera presencial, serà en el Registre de les oficines de MISLATA IMPULSA (ADL) d'este Ajuntament, situades en C/ Antonio Aparisi núm. 4-6 de Mislata.
El termini de presentació de sol·licituds per a la realització del curs Competències digitals 2024 serà des de l'endemà de la publicació de l'aprovació de les Bases de Selecció de l'Alumnat en el tauler d'edictes electrònic. 
El termini es mantindrà obert fins a la consecució del contingent de persones objecte de la formació.

5. Normativa:

  • Orde EFP/440/2023, de 24 d'abril, per la qual s'establixen les bases reguladores per a la creació d'una xarxa estatal de Centres de Capacitació Digital en entitats locals.
  • Extracte de la Resolució de la Secretaria General de Formació Professional de data 10 de juliol de 2024 sobre convocatòria per a 2024.
  • Bases reguladores per a la selecció d'alumnat del curs Capacitació digital 2024.
Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=18513
Fecha Inicio
02-01-2025

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw