Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
Enviat per Ximo el dl., 26/06/2023 - 15:03
Bielsa crea cinc grans àrees per a coordinar l'acció del govern municipal de Mislata
Resumen Notícia

María Luisa Martínez Mora, que serà la Vicealcaldessa de la ciutat, i els tinents d'alcalde Pepi Luján, Ximo Moreno, Toni Arenas i Mercedes Caballero seran els responsables de planificar tota l'acció municipal des de les diferents àrees de coordinació, que van des de Presidència i Interior, Benestar Social i Gestió de Recursos, Cultura i Societat, Territori Sostenible, o l'àrea de Polítiques Públiques i Dinamització Econòmica

Data Notícia
26 juny 2023
Cos Notícia

Hui, l'alcalde Carlos F. Bielsa ha donat a conéixer les delegacions a l'equip de govern de Mislata, les carteres de treball per a dur a terme el programa electoral amb el qual els socialistes es van presentar a les eleccions municipals. Després de la presa de possessió dels càrrecs electes, s'han fet públiques les delegacions que recauran en cadascun dels regidors i regidores de l'equip de govern.

Amb tots aquests nomenaments, Bielsa afirma que “hem conformat el govern més preparat de la història de Mislata per a dur a terme una gestió d'excel·lència, un govern estable i fort que atendrà noves prioritats per a millorar aquesta ciutat, per a fer passos d'avanç en polítiques d'igualtat, en justícia social, en accés a l'habitatge i la millora dels espais i infraestructures públiques". El propi alcalde, gestionarà la Coordinació Municipal i Planificació Estratègica de l'equip de govern.

María Luisa Martínez Mora, continuarà sent portaveu del govern i Vicealcaldessa de la ciutat i assumeix l'àrea de Presidència, Interior, Hisenda i Atenció a la Ciutadania, al costat de les delegacions d'Hisenda, Relacions Institucionals, Polítiques d'Igualtat, Participació Ciutadana i Proximitat, i Comunicació i Transparència.

Pepi Luján, continuarà estant al capdavant de l'àrea de Societat i Cultura, fent-se també càrrec de les regidories de Cultura i Persones Majors. Així mateix, Ximo Moreno, liderarà l'àrea de Benestar Social, Serveis Municipals i Gestió de Recursos, i pren les regidories de Seguretat Ciutadana, Recursos Humans, Contractació i Subvencions, Falles, Tecnologia, Innovació i Projectes Europeus.

Per part seua, l'àrea de Polítiques Públiques, Dinamització Econòmica i Innovació estarà al càrrec de Toni Arenas Almenar, que al seu torn serà el regidor de Festes Populars i Esports. I l'última de les grans àrees de gestió recau en Mercedes Caballero Carrasco, que coordinarà l'àrea de Territori Sostenible, Habitatge i Acció Climàtica, assumint les delegacions d'Urbanisme i disciplina urbanística, Obres Públiques, Grans Projectes i Infraestructures, Accessibilitat o la nova regidoria d'Habitatge.

Respecte a la resta de regidors i regidores que repeteixen en aquest mandat, Alfredo Catalá Martínez tornarà a estar al capdavant de Desenvolupament Econòmic i Ocupació i Patrimoni, i summa Educació i Formació, Sanitat i Salut Pública, Serveis Municipals i la nova regidoria de Cicle Hídric. Ana María Julián Ruiz assumix Infància i Adolescència i continuarà gestionant Biblioteques i Promoció del valencià. I per part seua, Francisco Herrero Monzó, s'ocuparà de Tradicions, Manteniment d'Espais Públics, Trànsit i Protecció Civil, Protecció i Extinció d'incendis, Horts Urbans i Agricultura, Cementeri, Associacions Veïnals i la Delegació especial de l'Avinguda de la Pau.

D'altra banda, els cinc nous edils que s'incorporen a l'equip de govern en aquest mandat assumiran la resta de delegacions atorgades per Bielsa. Així, Mª José Romero González, gestionarà l'Atenció a la Ciutadania (OAC), Cooperació, Solidaritat i Integració, i Dependència. Antonio Pérez Ribero tindrà les delegacions de Comerç i empresa, Emprenedors, Mercat i Consum. Les regidories de Joventut, Diversitat, Mobilitat i Transport Públic, i Servei Jurídic seran assumides per Nerea Gimeno Luque. Per part seua, Alejandro Gómez Vendrell gestionarà Benestar Social, Empresa Pública, Medi ambient i acció climàtica, Parcs i jardins. I l'última de les cares noves del govern, Agustín Pérez Núñez, serà el regidor d'Indústria, Informàtica, modernització i digitalització, i Enllumenat Públic i eficiència energètica.

Imagen Noticia

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw