Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
Enviat per dgarcia el dc., 12/04/2023 - 11:54
Sol·licitud d'espais municipals de persones majors
Cuerpo

1. Objecte del procediment
Sol·licitud d'espais municipals de persones majors:

  • "Centre d'activitats sènior”
  • “Espai municipal sènior El Sud”
  • “Espai municipal sènior El Quint”
  • “Espai municipal sènior La Fàbrica”

*Queden exemptes totes les sol·licituds de cessió del local per als actes o activitats contemplades en els convenis de col·laboració entre l'Ajuntament i les associacions de persones majors.

2. Documentació requerida

  • Instància general correctament emplenada dirigida a la Regidoria de Persones Majors.
  • Pòlissa vigent de responsabilitat civil de l'acte per al qual se sol·licita l'espai.
  • La instància detallarà:
    • Descripció de l'acte: data, horari i contingut de l'acte. 
    • Espai sol·licitat: centre i sales.
    • Equipament i recursos que es precisen: necessitats tècniques i de mobiliari.
    • Personal autoritzat: nom i cognoms, telèfon i e-mail.

3. Normativa

  • Llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques, llei 39/2015, d'1 d'octubre.
  • Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, de 12 de desembre (Decret 220/2014).
  • Normes de funcionament intern del centre de Serveis Socials i Persones Majors (Decret 403/02).

4. Resolució
L'Ajuntament de Mislata comunicarà per escrit els termes d'autorització del local a través del correu electrònic de la persona interessada.

5. Silenci administratiu
Segons l'article 24.1 de la llei de procediment administratiu. “El silenci tindrà efecte desestimatori en els procediments relatius a l'exercici del dret de petició, a què es refereix l'article 29 de la Constitució, aquells l'estimació dels quals tinguera com a conseqüència que es transferiren al sol·licitant o a tercers facultats relatives al domini públic o al servei públic, impliquen l'exercici d'activitats que puguen danyar el medi ambient i en els procediments de responsabilitat patrimonial de les Administracions Públiques”.

 

6. Forma de presentació

  • Presencialment: La persona interessada podrà presentar la sol·licitud acompanyada de la documentació preceptiva, PRÈVIA CITA, en:
    • Registre Centre Municipal de Serveis Socials “Maestro Palau” (C/ Maestro Palau, 15 baix).
    • Registre General d'Entrada de l'Ajuntament (Plaza Constitución, 8 baix).
    • També, podran presentar-se en qualsevol registre o oficines determinades en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. 
  • Tramitació electrònica: (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim a 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l'article 14 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no. En tot cas, estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu: 
    • Les persones jurídiques. 
    • Les entitats sense personalitat jurídica. 
    • Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria.
    • Els qui representen a un interessat que estiga obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració. 

La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/.

7. Termini de presentació
Es podran presentar sol·licituds per a la cessió de l'espai durant tot l'any.

El termini màxim de presentació de la instància és de deu dies hàbils d'antelació a la data de sol·licitud de l'espai.  

En cas de cancel·lació s'ha de comunicar per escrit mitjançant instància general amb un mínim de quaranta-huit hores d'antelació a la data d'autorització de l'ús de l'espai. 

8. Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser correctament detallada i signada.
  • Les persones interessades seran persones jurídiques.
  • S'adjuntarà el certificat de la pòlissa vigent.

9. Condicions de cessió del local

  1. S'haurà de consultar amb el personal tècnic de persones majors del Centre Mestre Palau els mitjans materials dels quals es disposa en cada espai, així com la seua disponibilitat.
  2. L'organització autoritzada haurà de respectar l'horari assignat, el bon ús de les instal·lacions, les característiques i la dotació tècnica dels espais cedits. En cap cas es podran sobrepassar les mesures contemplades per a limitar el so o soroll.
  3. La persona que signa la sol·licitud rebrà instruccions i/o material, si escau, i serà la responsable de coordinar el muntatge i adequar l'espai durant el temps cedit, així com, garantir el correcte desenvolupament de l'activitat i de supervisar el bon estat de les instal·lacions una vegada finalitzat l'acte.
  4. En finalitzar l'activitat, l'entitat haurà de deixar l'espai recollit i en les mateixes condicions en què se li va cedir (sobretot, en el que fa referència a neteja i recollida de desaprofitaments).
  5. El prenedor de l'assegurança serà la persona responsable civil de l'acte.
  6. Queda prohibit l'accés a la sala amb menjar o beguda, excepte amb autorització expressa.
  7. No està permés penjar cartelleria i/o publicitat en les parets de la sala, excepte amb autorització expressa.
  8. El mal ús de les instal·lacions, el desordre en el mobiliari o l'incompliment de les normes d'ús del centre durant la celebració dels actes organitzats per les entitats, serà causa suficient per a denegar en el futur noves autoritzacions a les persones responsables, sense perjudici d'exigir-los les oportunes reparacions.
  9. L'entitat sol·licitant haurà de contractar una assegurança de responsabilitat civil del personal, tècnics/as, voluntaris/as i participants que intervinguen en l'acte per al qual ha sigut autoritzat l'ús de la sala.
  10. En el cas que l'activitat tinga lloc fora de l'horari del centre sol·licitat, la persona responsable atendrà les indicacions del servei de consergeria per al bon ús de les instal·lacions.
  11. L'entitat organitzadora es compromet a complir les normes de seguretat establides en el local (accés, eixides d'emergència, ventilació, il·luminació...) sent responsable de les possibles conseqüències en cas del seu incompliment.
@TRÀMIT EN LÍNIA

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw