Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvencions 2025
      • Subvencions 2024
      • Subvencions 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta/Edició de Cita Prèvia
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
Enviat per admin el dv., 03/12/2021 - 08:58
Sol·licitud de llicència ambiental (o modificació substancial d'aquesta)
Cuerpo

1. Objecte del procediment

L'objecte del procediment és obtindre la resolució escrita a través de la qual s'autoritza l'explotació i les obres necessàries de la totalitat o part d'una instal·lació o establiment inclòs en l'Annex II de la Llei 6/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat.

Tipus de negoci

Indústries d'energia, metalls, químiques, gestió de residus, indústria tèxtil, cuir, agroalimentàries o ramaderes, consum de dissolvents, conservació de fustes, gestió de l'aigua, etc. (Es diferenciarà de l'autorització ambiental integrada per les característiques determinades en l'annex II de la llei 6/2014).

Característiques de l'activitat

Se sotmeten a llicència ambiental les activitats, públiques o privades, incloses en l'annex II de la llei 6/2014. La llicència s'adaptarà a les modificacions que es produïsquen en les instal·lacions en què tals activitats es desenvolupen. Aquelles activitats que requerisquen autorització sectorial, de qualsevol altra administració, prèvia a l'obertura, etc.

Descripció

​La resolució escrita de l'òrgan competent del municipi en el qual se situe la instal·lació a través de la qual s'autoritza l'explotació de la totalitat o part d'una instal·lació o establiment inclòs en  l'annex II de la llei 6/2014. La llicència podrà ser vàlida per a una o més instal·lacions o parts d'instal·lacions que tinguen la mateixa ubicació.

2. Taxes o preus públics

  • Taxa eor atorgament de llicència d'obertura d'establiments.
  • Taxa per concessió de llicència urbanística, en el seu cas.
  • Taxa per ICIO, en el seu cas.

3. Formes de pagament

El pagament es realitzarà mitjançant autoliquidació en línia, en el següent enllaç (taxa de llicència d'obertura, la resta, d'existir (*ICIO, llicència urbanística) haurien de liquidar-se a part).[Accés a Oficina Virtual Tributària]

En aquest mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.

En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:

  • Oficines de les entitats Bancàries següents: Caixa popular Coop. Cdto. Val., BBVA, Banc de Santander, Eurocajarural, Ibercaja, Cajamar, Kutxa*Bank, Banc Sabadell, CaixaBank i Bankia.
  • Màquina automàtica situada a la Casa de la Vila d'aquest municipi.

Les persones físiques podran sol·licitar autoliquidacions assistides generades per aquesta administració, per a això hauran de demanar cita en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), i personar-se en ella perquè es generen les mateixes.

4. Documentació que cal aportar

  • Còpia de l'autoliquidació realitzada i acreditació del seu pagament. (Punt anterior)
  • Informe urbanístic municipal justificant de la sol·licitud. Llevat que es tracte de la llicència de modificació substancial.
  • Projecte d'activitat, en format digital (PDF), que complisca els requisits del art.53.2.1.a de la llei 6/2014, visat per Col·legi Professional. En el cas que no s'aporte la documentació visada, en aplicació del RD 1000/2010, s'haurà d'aportar certificat que acredite la col·legiació del projectista, emés per Col·legi Oficial, o compulsa del títol acadèmic.
  • Projecte d'obra, en format digital (PDF) o declaració jurada de no execució d'obres per al desenvolupament de l'activitat. Llevat que es tracte d'obra de nova planta i en aquest cas es tramitarà l'expedient de llicència urbanística d'edificació.
  • Estudi d'impacte ambiental, en el seu cas.
  • Declaració d'interés comunitari quan siga procedent.
  • Estudi acústic, segons art.36 de la Llei 7/2002, de 3 de desembre de la Generalitat, de Protecció contra la contaminació acústica o norma que la substituïsca.
  • Resum no tècnic de la documentació aportada per al tràmit d'informació pública.
  • Document amb les dades que, segons el parer del sol·licitant, siguen confidencials d'acord amb les disposicions vigents.
  • Certificat de verificació de la documentació, si és el cas.
  • Justificant de l'alta de l'impost sobre Activitats Econòmiques.

5. Normativa

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236 de data 2 d'octubre de 2015).
  • Llei 6/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, de Prevenció, Qualitat i Control Ambiental d'Activitats a la Comunitat Valenciana.
  • Llei 7/2002, de 3 de desembre, de la Generalitat Valenciana, de Protecció contra la Contaminació Acústica.
  • Normes i P.G.O.O. de Mislata.
  • Ordenança fiscal municipal de llicències urbanístiques i ICIO.
  • Ordenança fiscal per la taxa: atorgament de llicència d'obertura d'establiments.

6. Resolució i silenci administratu

  • Òrgan que resol: Junta de Govern
  • Termini per a resoldre: 6 mesos.
  • Silenci administratiu: positiu. Finalitzat el termini de resolució, sense haver-se produït resposta de l'administració la sol·licitud quedarà resolta de manera positiva per al sol·licitant, llevat que la llicència supose concedir al sol·licitant facultats relatius al domini públic o un servei públic.

7. Forma de presentació

Electrònica

En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata.

Presencial

El/la ciutadà/a podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.  Demanant sempre cita prèvia. 

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/segex/tramite.aspx?idtramite=13392

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw