Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvenciones 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta de cita
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Recursos humans
  5. Borsa millora ocupació tècnic mitjà d'administració general A2
Enviat per dgarcia el dt., 31/01/2023 - 09:04
Borsa millora ocupació tècnic mitjà d'administració general A2
Cuerpo

1. Objecte del procediment.
Constitueix l'objecte d'aquesta convocatòria és la constitució i funcionament de borsa de treball per a la provisió temporal, en nomenament provisional per millora d'ocupació, de llocs de treball de Tècnics enquadrats en l'escala d'Administració general, subescala tècnica, grup A, subgrup A2.

2. Documentació a aportar.

  • Sol·licitud on ha de constar que es reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits en les bases de la convocatòria, referits a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies, i s'indicaran, d'entre els següents, almenys dos mitjans pels quals desitge rebre els avisos: telemàticament, telèfon mòbil, telèfon fix, correu electrònic o missatge de mòbil-SMS. 
  • Certificat de serveis de l'Administració de la qual són funcionaris, si fora el cas, amb esment de l'antiguitat i referència expressa a no trobar-se incurs en expedient disciplinari.
  • Fulla d'autobaremació, que inclourà la relació mèrits al·legats sobre la base del seu currículum de formació i experiència professional. 
  • Titulació acadèmica requerida per al lloc. Els títols acadèmics universitaris anteriors a 1991 cal aportar-los, els posteriors no.
  • Documents acreditatius dels mèrits al·legats ordenats en el mateix sentit que l'autobaremació. llevat que ja consten acreditats i inscrits en el Registre de personal de l'Ajuntament i així ho manifeste en la pròpia sol·licitud; i en aquest cas només bastarà al·legar-los. Els mèrits no relacionats en l'autobaremació no seran tinguts en compte, encara que s'haja aportat documentació acreditativa del mèrit. En cas de presentar-se la relació de mèrits una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds els mateixos no podran ser valorats.

3. Normativa.
El procés selectiu se subjectarà, en tot el no expressament previst en les Bases, al regulat en les següents normes jurídiques:

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.
  • Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril pel qual s'aprova el Text Refós de les Disposicions Legals vigents en matèria de Règim Local.
  • Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
  • Llei 8/2010, de 23 de juny, de Règim Local de la Comunitat Valenciana.
  • Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana
  • Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de Selecció, Provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
  • Supletòriament i en el no previst en aquestes bases seran aplicable les bases generals aprovades per l'Ajuntament Ple i publicades en el BOP de València número 112, de data 13 de juny de 2017.

4. Resolució.
L'Alcaldia-Presidència procedirà a dictar Resolució aprovant la relació d'aspirants admesos i exclosos, i es publicarà en el tauler d'edictes del Consistori i en la web de l'Ajuntament (www.mislata.es), concedint-se un termini de 10 dies naturals per a esmena de defectes.

5. Forma de presentació.
Les sol·licituds es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament o en la forma que determina l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Es podrà presentar en el tràmit corresponent de la seu electrònica municipal https://mislata.sedipualba.es i s'haurà de disposar de certificat digital. En cas contrari, haurà d'acudir-se a la representació a través de persona que sí que dispose d'ella, acreditant aquesta representació emplenat el corresponent model.
El termini per a presentar sol·licituds per a participar en el procés serà de 20 dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació de les Bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província.

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=16437
Fecha Inicio
09-02-2023
Fecha Final
28-02-2023

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw