1. Objecte del procediment.
Constitueix l'objecte d'aquesta convocatòria la constitució i funcionament de borses de treball per a cobrir necessitats de personal mitjançant nomenament de funcionaris interins Tècnics d'Administració general, subescala tècnica, grup A, subgrup A2, en els supòsits que legalment habiliten per a això.
2. Documentació a aportar.
- Sol·licitud on ha de constar que es reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits en les bases de la convocatòria, referits a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies, i s'indicaran, d'entre els següents, almenys dos mitjans pels quals desitge rebre els avisos: telemàticament, telèfon mòbil, telèfon fix, correu electrònic o missatge de mòbil-SMS.
- Fulla d'autobaremació, que inclourà la relació mèrits al·legats, així com els documents acreditatius d'aquests.
- Document justificatiu d'haver ingressat la taxa per drets d'examen, (GRUP A2- 160,40€) o en el seu cas, justificant de la seua exempció.
- Titulació acadèmica requerida per al lloc. Els títols acadèmics universitaris anteriors a 1991 cal aportar-los, els posteriors no.
- Relació individualitzada dels mèrits a puntuar d'acord amb els apartats establits en la base setena. El contingut d'aquesta relació serà vinculant, sense que puga valorar-se cap mèrit no indicat en aquesta. En cas de presentar-se la relació de mèrits una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds els mateixos no podran ser valorats.
3. Normativa.
El procés selectiu se subjectarà, en tot el no expressament previst en les Bases, al regulat en les següents normes jurídiques:
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.
- Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril pel qual s'aprova el Text Refós de les Disposicions Legals vigents en matèria de Règim Local.
- Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
- Llei 8/2010, de 23 de juny, de Règim Local de la Comunitat Valenciana.
- Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana
- Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de Selecció, Provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
- Supletòriament i en el no previst en aquestes bases seran aplicable les bases generals aprovades per l'Ajuntament Ple i publicades en el BOP de València número 112, de data 13 de juny de 2017.
4. Resolució.
L'Alcaldia-Presidència procedirà a dictar Resolució aprovant la relació d'aspirants admesos i exclosos, i es publicarà en el tauler d'edictes del Consistori i en la web de l'Ajuntament (www.mislata.es), concedint-se un termini de 10 dies naturals per a esmena de defectes.
5. Forma de presentació.
Les sol·licituds es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament o en la forma que determina l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Es podrà presentar en el tràmit corresponent de la seu electrònica municipal https://mislata.sedipualba.es i s'haurà de disposar de certificat digital. En cas contrari, haurà d'acudir-se a la representació a través de persona que sí que dispose d'ella, acreditant aquesta representació emplenat el corresponent model.
El termini per a presentar sol·licituds per a participar en el procés serà de 20 dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació de les Bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província.