Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvenciones 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta de cita
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Recursos humans
  5. Borsa interins tècnics mitjà d'administració general A2
Enviat per dgarcia el dv., 27/01/2023 - 11:41
Borsa interins tècnics mitjà d'administració general A2
Cuerpo

1. Objecte del procediment.
Constitueix l'objecte d'aquesta convocatòria la constitució i funcionament de borses de treball per a cobrir necessitats de personal mitjançant nomenament de funcionaris interins Tècnics d'Administració general, subescala tècnica, grup A, subgrup A2, en els supòsits que legalment habiliten per a això. 

2. Documentació a aportar.

  • Sol·licitud on ha de constar que es reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits en les bases de la convocatòria, referits a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies, i s'indicaran, d'entre els següents, almenys dos mitjans pels quals desitge rebre els avisos: telemàticament, telèfon mòbil, telèfon fix, correu electrònic o missatge de mòbil-SMS. 
  • Fulla d'autobaremació, que inclourà la relació mèrits al·legats, així com els documents acreditatius d'aquests.
  • Document justificatiu d'haver ingressat la taxa per drets d'examen, (GRUP A2- 160,40€) o en el seu cas, justificant de la seua exempció.
  • Titulació acadèmica requerida per al lloc. Els títols acadèmics universitaris anteriors a 1991 cal aportar-los, els posteriors no.
  • Relació individualitzada dels mèrits a puntuar d'acord amb els apartats establits en la base setena. El contingut d'aquesta relació serà vinculant, sense que puga valorar-se cap mèrit no indicat en aquesta. En cas de presentar-se la relació de mèrits una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds els mateixos no podran ser valorats.

3. Normativa.
El procés selectiu se subjectarà, en tot el no expressament previst en les Bases, al regulat en les següents normes jurídiques:

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.
  • Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril pel qual s'aprova el Text Refós de les Disposicions Legals vigents en matèria de Règim Local.
  • Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
  • Llei 8/2010, de 23 de juny, de Règim Local de la Comunitat Valenciana.
  • Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana
  • Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de Selecció, Provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.
  • Supletòriament i en el no previst en aquestes bases seran aplicable les bases generals aprovades per l'Ajuntament Ple i publicades en el BOP de València número 112, de data 13 de juny de 2017.

4. Resolució.
L'Alcaldia-Presidència procedirà a dictar Resolució aprovant la relació d'aspirants admesos i exclosos, i es publicarà en el tauler d'edictes del Consistori i en la web de l'Ajuntament (www.mislata.es), concedint-se un termini de 10 dies naturals per a esmena de defectes.

5. Forma de presentació.
Les sol·licituds es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament o en la forma que determina l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Es podrà presentar en el tràmit corresponent de la seu electrònica municipal https://mislata.sedipualba.es i s'haurà de disposar de certificat digital. En cas contrari, haurà d'acudir-se a la representació a través de persona que sí que dispose d'ella, acreditant aquesta representació emplenat el corresponent model.
El termini per a presentar sol·licituds per a participar en el procés serà de 20 dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació de les Bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província.

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=16425
Fecha Inicio
15-02-2023
Fecha Final
06-03-2023

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw