Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvenciones 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta de cita
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Festes
  5. Autorització per a l'ocupació de la via pública per a espectacles pirotècnics, amb matèria reglamentada igual o superior a 10 kg i disparat per experts (Mod P2)
Enviat per admin el dj., 02/12/2021 - 16:26
Autorització per a l'ocupació de la via pública per a espectacles pirotècnics, amb matèria reglamentada igual o superior a 10 kg i disparat per experts (Mod P2)
Cuerpo

1. Descripció

Sol·licitud d'autorització d'ocupació de via pública realitzats per experts en les vies públiques de la població.

2. Qui pot sol·licitar-ho

  • Persona física o jurídica, pública o privada, que organitze l'espectacle, en sòl públic o privat, que assumeix davant l'Administració i el públic la responsabilitat de la celebració de l'espectacle.

3. Requisits

Per a sol·licitar l'autorització d'ús de la via pública per espectacles amb artificis pirotècnics realitzats per experts, amb artificis pirotècnics que el seu NEC (pes net en matèria explosiva) siga igual o superior a 10 quilograms. Aquest tipus d'espectacles només podran efectuar-se prèvia tramitació davant la Delegació del Govern.  

4. Quan sol·licitar-ho

45 dies naturals abans de la data de celebració de l'espectacle.

5. Documentació que cal aportar

  • Certificació de la companyia asseguradora o entitat financera de la constitució de la corresponent garantia per a cobrir la seua responsabilitat civil subscrita per l'entitat organitzadora de l'espectacle, que contemple l'organització de l'espectacle objecte de la sol·licitud. Aquesta pòlissa o certificat de garantia ha de ser garantia dels danys que resulten de responsabilitat de l'organitzador, d'acord amb les tasques al seu càrrec definides reglamentàriament, en els plans de seguretat i emergència o en la pròpia autorització. Com a mínim, haurà de cobrir un capital de 500 € per quilogram de matèria reglamentada i almenys 188.722 €.
  • Certificat de la companyia asseguradora o entitat financera de la subscripció de la garantia financera que cobrisca la responsabilitat civil subscrita per l'empresa d'experts, que cobrisca l'activitat de realització de l'espectacle sol·licitat, i que com a mínim, haurà de cobrir un capital de 754.764 € de responsabilitat civil.
  • Distàncies de seguretat, acompanyades d'un pla de l'emplaçament en el qual s'assenyalen aqueixes distàncies.
  • Comunicació, o sol·licitud d'autorització d'aquest, davant la Delegació del Govern.

6. Normativa

  • Reial decret 989/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament d'articles pirotècnics i cartutxeria.
  • Instrucció d'Alcaldia sobre la tramitació de sol·licituds d'espectacles pirotècnics i manifestacions festives de 20 de gener de 2016.
  • Ordenança Reguladora d'ocupació de les vies públiques de l'Ajuntament de Mislata.
  • Ordenança Fiscal Reguladora de la Taxa per ocupació de les vies públiques de l'Ajuntament de Mislata.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

 

7. Resolució

  • El termini de resolució del procediment serà de 45 dies.
  • S'atorgarà un termini de cinc dies hàbils, comptats des de l'endemà a la recepció del requeriment perquè les persones interessades esmenen la falta o acompanyen els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho feren, se li tindran per desistits de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos en la legislació esmentada en matèria de procediment administratiu.

8. Silenci administratiu

Tindrà efecte desestimatori per ser facultats relatives al domini públic. Article 24.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

9. Forma de presentació

En línia: S'haurà de presentar en el tràmit corresponent en la seu electrònica municipal https://mislata.sedipualba.es mitjançant l'ús de certificat digital.

Link Tramite
https://sede.dipualba.es/segex/tramite.aspx?entidad=46169&idtramite=13289
Fecha Final
15-11-2021
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
FIE.173 Solicitud espectáculo mayor 10kg.pdf

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw