1. Objecte del procediment:
Regular el procés de selecció i concessió dels premis a les i els artistes que desitgen participar en la convocatòria Premis d'Art Públic Mislata 2022, la finalitat del qual és afavorir i promocionar el treball d'aquelles i aquells artistes visuals en actiu, donant cabuda a tota mena de propostes innovadores i representatives de les últimes tendències artístiques.
2. Documentació que cal aportar:
- Sol·licitud de participació, que inclou declaració responsable, autorització i acceptació de les condicions de participació.
- Memòria del projecte en pdf igualment signada amb maquetació lliure en format PDF (màxim 10 MB) (Que incloga: Fitxa tècnica de l'obra, descripció i justificació de l'obra presentada, imatge o esbós del projecte presentat, indicacions i necessitats de muntatge, cronograma de treball, pressupost, curriculum vitae i dossier amb obres anteriors amb maquetació lliure en format PDF (màxim 10 MB)).
- En cas de nacionalitat estrangera: NIE (número d'identitat d'estranger) i certificat fiscal del país de residència expedit per la Hisenda o autoritat fiscal corresponent en aquest país.
3. Normativa:
- Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
- RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei General de Subvencions
- Pla estratègic de subvencions Ajuntament de Mislata.
- BEP Ajuntament de Mislata
- Bases específiques de la convocatòria.
4. Resolució:
El termini de presentació de sol·licituds s'iniciarà amb la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província i finalitzarà el dia 4 de setembre de 2022 a les 23.59 h. En cas que es demore la publicació, el termini serà de deu dies hàbils des de la publicació en el BOP. Quan l'últim dia de presentació siga inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer endemà.
5. Silenci administratiu:
Art. 25.5 de la Llei General de Subvencions “El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució legitima als interessats per a entendre desestimada por silencie administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció”.
6. Forma de presentació:
La presentació de sol·licituds juntament amb els documents requerits en les bases, es realitzarà:
En compliment del que es preveu en el Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de l'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, la sol·licitud de participació i la proposta escènica es presentaran:
Preferentment per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica de la persona interessada o que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/, a través del tràmit sol·licitud de participació en la convocatòria dels Premis d'Art Públic.
En el cas de no posseir DNI ni residència a Espanya l'única forma possible de presentació serà la ressenyada en l'apartat 9.1.B i haurà d'acompanyar-se de la documentació ressenyada en la base 2.6. B) Per qualsevol dels mitjans previstos en l'article 16.4. de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Per qualsevol dels mitjans previstos en l'article 16.4. de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques