Vés al contingut
  •  SEU ELECTRÒNICA
  •  OFICINA VIRTUAL
  •  CITA PRÈVIA
  • Castellano
  • Valencià

Presentació de l'alcalde

  • Castellano
  • Valencià
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

Mislata

  • Inici
  • Ajuntament
    • Presentació de l'alcalde
    • Junta de govern
      • Composició i competències
      • Tinents d'alcalde
      • Extractes de les actes
    • Ple
      • Competencies i organitzacio del Ple
      • Membres del Ple
      • Grups politics municipals
      • Junta de portaveus
      • Órdres del día
      • Actes
      • Mocions
    • Equip de govern
      • Àrees de govern
      • Delegacions
    • Serveis i Departaments
    • Edificis i dependències municipals
  • Administració
    • Oficina Virtual
      • Agència de desenvolupament local
      • Associacions
      • Benestar social
      • Comerç
      • Cultura
      • Educació
      • Esports
      • Festes
      • Gestió tributària
      • Indústria. Activitats i llicències.
      • Intervenció
      • Joventut
      • La Fàbrica
      • Mercats
      • Obres i servicis
      • Oficina d'atenció a la ciutadania
      • Oficina Municipal d'Informació al Consumidor OMIC
      • Padró d'Habitants
      • Pagament Online de Tributs i Taxes Municipals
      • Patrimoni
      • Policia
      • Politiques d'igualtat
      • Recursos humans
      • Sanitat
      • Secretaria
      • Sol·licitud d'assessorament jurídic en matèria de desnonaments
      • Tresoreria
      • Tramitació electrònica de factures
      • Transparència
      • Urbanisme
      • Vehicles
    • Transparència
      • Organització política
      • Organització administrativa
      • Informació jurídica i patrimonial
      • Contractes, convenis i subvencions
      • Informació econòmica i financera
      • Informació urbanística i mediambiental
    • Subvencions
      • Convocatòries de subvencions en tramitació
      • Subvenciones 2023
      • Subvencions 2022
      • Subvencions 2021
      • Subvencions 2020
      • Subvencions 2019
      • Subvencions 2018
      • Subvencions 2017
      • Subvencions 2016
      • Subvencions 2015
      • Normativa i regulació
      • Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions
    • Convenis
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2011
    • Ordenances
      • Ordenances de Secretaria
      • Ordenances Fiscals
      • Ordenances de Tresoreria
    • Plataforma de contractació de l'Estat
    • Cita Prèvia Serveis
      • Sol·licitud de cita
      • Cancel·lació Cita Prèvia
      • Consulta de cita
    • Integritat i Bon Govern
  • Informa't
    • Notícies
    • Agenda
      • Històric d'agenda
    • Tauler d'anuncis
    • Vídeos
    • Galeria d'imatges
    • Ciutat de Mislata
    • Sondeig d'Opinió Ciutadana
    • Predicció Meteorològica
    • Telèfons d'interés
    • Protecció de dades
      • Política de Privacitat
      • Registre d'Activitats de Tractament
      • Exercici de drets en protecció de dades de caràcter personal
      • Política de seguretat de la informació
  • Associacions
    • Culturals
    • Dones
    • Esportives
    • Educatives
    • Falles
    • Festes
    • Juvenils
    • ONGs
    • Persones majors
    • Professionals
    • Veïnals
    • Altres
  • Altres Webs
  • SEDE ELECTRÓNICA
  • CITA PREVIA
  • OFICINA VIRTUAL

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Administració
  3. Oficina Virtual
  4. Benestar social
  5. Concessió d'ajudes per a famílies monoparentals i en situació de monoparentalitat 2022
Enviat per admin el dj., 02/12/2021 - 13:03
Concessió d'ajudes per a famílies monoparentals i en situació de monoparentalitat 2022
Cuerpo

1. L'objecte del procediment:
Concessió d'ajudes per a famílies monoparentals i en situació de monoparentalitat 2022. 

2. Documentació que cal aportar:

  • Estrangers/as: NIE, Permís de Residència i/o treball, Passaport, cèdula d'inscripció, asil, etc. de totes les persones integrants de la unitat familiar nuclear o de convivència.
  • Llibre de Família o certificats de matrimoni i/o naixement fills/as, o alta en el registre de parelles de fet.
  • Títol, en vigor, de la condició de família monoparental emés per la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
  • Justificants d'ingressos de tots els membres de la família nuclear majors de 16 anys, amb els quals convisca segons la seua situació:
    • Si treballen per compte d'altri: contracte de treball i l'última nòmina.
    • Si treballen per compte propi (autònoms/as): 
      • Model 130 (Estimació Directa): últims quatre models trimestrals anteriors a la sol·licitud, llevat que l'alta en el Règim General d'Autònoms (RETA) s'haja produït dins de l'exercici fiscal en el qual es presenta la sol·licitud de la present subvenció, i en aquest cas s'aportaran aquells dels quals es dispose.
      • O Model 131 (Estimació Objectiva): model trimestral immediatament anterior a la data de la sol·licitud de la present subvenció. 
  • Si estudien i són majors de 16 anys: justificant d'estar cursant estudis. 
  • Justificant de sol·licitud de l'Ingrés Mínim Vital, a través de: 
  • Web seguretat social:  sede.seg-social.gob.es-seu-ciutadans-família
  • Oficina INSS de la seua zona: C/ Pelayo, 47 de València.
  • Sentència de separació/divorcie i del conveni regulador. Si està en tràmits, justificant d'aquest.
  • Justificant de la manutenció d'enguany i, en el seu cas, la denúncia de no passar-li manutenció.
  • Justificant de la pensió compensatòria, en el seu cas.
  • Qualsevol altre document que acredite les seues actuals circumstàncies (identificatives, laborals, …)
  • Autorització consulta interactiva de documentació dels membres que formen part de la unitat familiar nuclear o de convivència majors de 16 anys, degudament emplenada i signada. (Model SOC.107)
  • En cas de no presentar la sol·licitud la persona sol·licitant, el/la representant haurà d'aportar l'autorització corresponent signada per ambdues, adjuntant la còpia del DNI/NIE de la persona que autoritza i el DNI/NIE/Passaport original de la persona autoritzada. (Model SOC.108)
  • Fitxa de manteniment de tercers de la persona sol·licitant (model TES.026: https://www.mislata.es/es/administracion/oficina-virtual/tesoreria). La persona titular del compte bancari haurà de ser la persona sol·licitant, la qual haurà de disposar de DNI/NIE.

S'haurà d'aportar igualment la següent documentació EN CAS DE NO AUTORITZAR la seua consulta per part d'aquest Ajuntament:

  • DNI de totes les persones integrants de la unitat familiar nuclear.
  • Certificat positiu o negatiu de pensions de l'any actual (CAISS: C/ Pelayo núm. 47 de València). (Cita prèvia: 901106570// www.seg-social.es ) de les persones majors de 16 anys integrants de la unitat familiar nuclear.
  • Certificat de la vida laboral de la TGSS. (C/ Verge del Cap núm. 22 de València. Sol·licitar a través d'Internet: www.seg-social.es o per Telèfon 901 50 20 50 ) de les persones majors de 16 anys integrants en la unitat familiar nuclear.
  • Si es troben en situació de desocupació (majors de 16 anys de la unitat familiar nuclear) (Oficines de l'Av. del Cid núm. 138, de València). 
  • Certificat de LABORA on conste la seua situació laboral. www.labora.gva.es/es
  • Certificat de SEPE on esmente si percep prestació i/o subsidi, quantia   mensual i període reconegut (Telèfon 96 308 55 98 i 901 11 99 99). www.sepe.es
  • Totes les fulles de l'última Declaració de la Renda o certificat negatiu de la persona sol·licitant i de les persones majors de 16 anys integrants de la unitat familiar nuclear. Cita prèvia: Tlf. 901 200 351 i 912 901 340 / www.agenciatributaria.es

3. Normativa:

  • Llei General de subvencions, llei 38/2003, de 17 de novembre.
  • Llei 3/2019, de 18 de febrer, de la Generalitat, de Serveis Socials Inclusius de la Comunitat Valenciana.
  • Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, regula el reconeixement de la condició de família monoparental a la Comunitat Valenciana.
  • Decrete Aprovació Bases ajudes famílies monoparentals. Resolució nº 4050 de 04/10/2022.

4. Resolució:

Tres mesos des de la data de registre d'entrada.

5. Silenci administratiu: 

Article 25.5 de la LGS “El venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució legítima a els/les interessats/as per a entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció”.

6. Forma de presentació:

PRESENCIALMENT: Les sol·licituds acompanyades de la documentació preceptiva es presentaran PRÈVIA CITA:

  • Centre Municipal de Serveis Socials “Sant Francesc” (Camí Vell de Xirivella, 30 cantonada amb C/ Sant Francesc d'Assís, 13).
  • Registre General de l'Ajuntament (Plaza Constitución, 8).

També, podran presentar-se en qualsevol registre o oficines determinades en l'article 16 de la Llei 39/2015, 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquests casos hauran de comunicar-se. 

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: (Amb certificat digital, Cl@ve PIN o compte de correu electrònic, en els dos últims casos, haurà de signar en el Registre municipal amb posterioritat en un terme màxim de 10 dies naturals): Per a la presentació de les sol·licituds, i en compliment de l'article 14 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones físiques podran triar en tot moment la presentació de les sol·licituds per mitjans electrònics o no. En tot cas, estaran obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu: 

  • Les persones jurídiques. 
  • Les entitats sense personalitat jurídica. 
  • Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria.
  • Els qui representen a un interessat que estiga obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració. 

La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/.


7. Requisits: 

  • a) Estar empadronats/as i tindre la residència efectiva en el municipi com a mínim un any ininterromput i immediatament anterior a la sol·licitud. Hauran d'estar empadronats/as en el domicili que resideix.
  • b) Disposar del títol de família monoparental, en el moment de la sol·licitud.
  • c) Que la persona beneficiària no dispose d'ingressos suficients per a afrontar despeses derivades per la seua situació.
  • d) Que la renda per càpita mensual (total d'ingressos bruts mensuals) de la unitat familiar a la qual pertany la persona sol·licitant no supere la quantia de 1.953,12 €.

8. Terminis:
Un mes a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria.

9. Import de l'ajuda: 
L'import de l'ajuda, de caràcter únic, serà de 250 €.

Link Tramite
https://mislata.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=14129
Fecha Inicio
09-11-2022
Fecha Final
09-12-2022
DOCUMENTACIÓ ASSOCIADA
SOC.107 Autorització consulta interactiva.pdf
SOC.108 Autorització representació.pdf

TORNAR

© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo

© 2022 - Ajuntament de Mislata
Plaça de la Constitució, 8
46920 Mislata
P4617100E

  • Aviso legal
  • Protección de datos
  • Mapa web
  • Contactar
  • Intranet
telefono
Telefona'ns al 963991100
email
correuciutada@mislata.es

 

xhtml_0_1css_1taw