COMUNICAT Reunió 6 novembre 2020

President de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, i President de la FVMP, Rúben Alfaro
Informació
09/11/2020

Vertical

Ajuntaments
Mancomunitats
Entitats locals menors
Diputacions provincials

La realitat que estem vivint a causa de la COVID-19 no sols és preocupant quant a les dades sanitàries, sinó també en allò que concerneix la nostra capacitat com a societat per a frenar l'avanç d'una malaltia altament infecciosa.

És àmpliament conegut que les pitjors dades resulten de trobades socials o familiars i de conductes a les quals estàvem acostumats a realitzar diàriament i que, en aquests moments, tenen unes conseqüències nocives per a la salut col·lectiva.

Comportaments imprudents i inconscients són el principal obstacle amb què ens trobem per a véncer el virus, causa per la qual s'allarga en el temps la situació de restriccions i limitacions en què ens veiem obligats a conviure.

Evitar la propagació i aconseguir l'èxit a través del control sanitari requereix d'actituds individualment responsables. El compromís de la ciutadania és vital, hem d'exercir i desenvolupar com a individus un paper actiu en aquesta lluita, ara més que mai, que repercutirà positivament en benefici de la nostra societat.

Les recomanacions i mesures aprovades per l'autoritat sanitària tenen per objecte protegir a les persones, salvaguardar la salut i combatre amb èxit aquesta pandèmia; el seu compliment ha de ser estricte.

No podem enganyar-nos a nosaltres mateixos, esquivar o evitar el compliment de les recomanacions només provocarà que posem en joc la nostra vida, la dels nostres familiars i amics en una cadena de contagis que ens impedirà refer i reprendre la nostra forma de vida social.

La Generalitat Valenciana i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, conscients que la suma de les voluntats dels nostres veïns i veïnes és imprescindible, us convidem a difondre i divulgar per tots els mitjans al vostre abast, aquesta comunicació perquè arribe a tota la ciutadania.

Considerem que incidir en la responsabilitat de tots i totes afavoreix la consciència tant individual com col·lectiva per a frenar les dades negatives d'aquesta pandèmia.

PRESIDENT FVMP

Rubén Alfaro Bernabé