Activitats Esportives Pavelló La Canaleta 2020

Nova edició
Esport
Del 14/02/2020 al 01/03/2020

INFORMACIÓ ACTIVITATS ESPORTIVES PAVELLÓ LA CANALETA 2020:

El gimnàs municipal de la Canaleta obri noves activitats i noves formes d'utilització. 

Com a novetat es crea el GLOBAL GYM: són classes combinables, en les quals els usuaris i usuàries poden acudir a qualsevol d'elles durant la setmana, en funció del tipus de GLOBAL GYM adquirit i fins que es cobrisca l'aforament màxim de cada classe, establit en 40 alumnes.

S'impartiran classes de: INTENSIVE TRAINING, GAP, GLUTEOS EXPRESS, ABDOMINALS EXPRESS, AERODANCE, BODYPOWER, AEROBOX, BODYZUM, GIMNÀSTICA DE CONDICIONAMENT, CUBBÀ, TABATA, TBC I CIRCUIT GYM.


La taxa de les classes disponibles són les següents:

COMBINABLES

“GLOBAL GYM 2” 11,40 €. (Permet acudir a 2 classes setmanals combinables)
“GLOBAL GYM 3” 15,80 €. (Permet acudir a 3 classes setmanals combinables)
“GLOBAL GYM 5” 21,40 €. (Permet acudir a 5 classes setmanals combinables)

NO COMBINABLES

GIMNÀSTICA SUECA: 7,80 € Mensual.
Dimarts i dijous: (9.30 a 10.30) (10.30 a 11.30) (11.30 a 12.30) (17.00 a 18.00)

IOGA: 11,60 € mensual.
Dilluns i dimecres: (9.30 a 11.30) (11.30 a 12.30)
Dimarts i dijous: (15.15 a 16.45) (20.00 a 21.30)

GIMNÀSTICA 3a EDAT: 3,60 € mensual.
Dilluns i dimecres: (11.30 a 12.30) (16.00 a 17.00)
Dimarts i dijous: (12.30 a 13.30) (16.00 a 17.00)
Divendres-classe opcional-: (11.30 a 12.30) (16.00 a 17.00)

FIT KID: 8,60 €. mensual.
Dimarts i dijous: (18.00 a 19.00)


SALA DE MUSCULACIÓ: Bo 20 usos 27 €
Dilluns a divendres: (8.30 a 14.30) (16.00 a 21.00)
(Servei de monitor de 9.30 a 12.30 i de 17.00 a 21.00)

Les classes de la modalitat GLOBAL GYM, no són acumulables, és a dir si una setmana no s'assistix a una classe no es pot recuperar la següent.

Els pagaments es realitzaran en el Centre Cultural Carmen Alborch, (Document de pagament, per a anar al caixer de l'Ajuntament o al seu banc) situat en l'Av. Gregori Gea, núm. 34, en horari de 8.30 h. a 13.30 h. de dilluns a divendres, de l'1 al 10 de cada mes.

Els usuaris i usuàries dels cursos de GIMNÀSTICA SUECA, IOGA, GIMNÀSTICA 3a EDAT I FIT KID, seguiran en els mateixos horaris i amb la mateixa forma de pagament actual.

Els usuaris i usuàries hauran d'abonar el curs de manera mensual, entre l'1 i el 10 de cada mes, podent abonar, d'una vegada el pagament consecutiu de quants mesos es desitge, dins de l'any en curs.

 

DESCRIPCIÓ ACTIVITATS

INTENSIVE TRAINING
Són classes dinàmiques, divertides i eficaces. La finalitat és endurir i tonificar tots els músculs del cos, mitjançant exercicis fàcils i segurs, seguint el ritme de la música. Evita la flaccidesa, facilita la reducció de greixos, ajuda a disminuir el colesterol i triglicèrids, equilibra el to muscular.

INTENSIVE TRAINING
Mètode de condicionament físic molt complet on es treballa el cos com un tot, des de la musculatura més profunda fins a la més perifèrica, i en la qual intervenen tant la ment com el cos per a treballar el “centre de força“, millorant el sistema sanguini i limfàtic

GAP
Gimnàstica de manteniment que es basa en l'entrenament de Glutis, Abdominals i Cames per a posar-los ferms i endurits. És un entrenament que lluita contra el sedentarisme actual i contra l'acumulació de greixos en determinades parts del cos de cintura cap avall.

IOGA
Disciplina mil·lenària que entrena cos i ment per a aconseguir un equilibri i harmonia física i mental, mitjançant la relaxació, la meditació, la flexibilitat i la respiració. Treballant tot el cos a un ritme suau, sense impacte però totalment eficaç. Aconseguint força, agilitat i flexibilitat

AERODANCE
L'AeroDance és una activitat aeròbica molt dinàmica i divertida que ens ajuda a posar-nos en forma mentre ballem. És una activitat cardiovascular de ball amb coreografia al ritme de la música amb estil salser. Esta activitat dirigida treballa la coordinació, la resistència i la millora cardiopulmonar.

BODYPOWER
Entrenament pensat per a tots amb exercicis habituals de la sala de musculació, executats al ritme de la música que el fan molt més divertit i complet. S'usen diferents elements per a realitzar moviments amb diferents càrregues, mantenint intensitat i sèries.

AEROBOX
Programa dinàmic que consistix a pujar i baixar d'una plataforma combinant passos al ritme de l'aeròbic. Exercicis que es desenvolupen realitzant una coreografia que millora la coordinació i la capacitat de reacció estimulant la memòria i la concentració.

BODYZUM
Activitat de ball amb ritmes llatins com la samba, la salsa, la cúmbia, el merengue, el mambo i la bachata. Es tracta d'un entrenament cardiovascular on es treballa la resistència aeròbica, ajuda a eliminar estrés i millora la coordinació.

GLUTIS EXPRESS
Activitat Express de només 30 min, ideal si tens poc temps i vols centrar-te en la baixa zona central. Esta activitat combina exercicis centrats en treballar glutis, cames i la part baixa de l'esquena per a tonificar tota la zona. Perfecta per a alternar amb Abs Express.

ABDOMINALS EXPRESS
Activitat Express de només 30 min, ideal si tens poc temps i vols centrar-te en l'alta zona central. Esta activitat combina exercicis centrats en treballar tot el core, abdominals i lumbars per a tonificar tota la zona. Perfecta per a alternar amb Glutis Express.

MANTENIMENT (gimnàstica condicionament)
És una classe de tonificació més suau, està indicat per a persones que busquen fer exercici físic per a millorar la seua qualitat de vida i es pot adaptar a tots mitjançant la intensitat, els temps entre sèrie i sèrie i les càrregues que utilitzarem a cada moment.

FIT KIT
És una especialitat que combina dansa amb exercicis gimnàstics, salts, girs, equilibris, acrobàcia. Tot això s'entrellaça sota el ritme de la música amb passos de ball procedents de qualsevol estil de dansa. Es desenvolupen de manera excepcional qualitats físiques com la flexibilitat, força i resistència, així com la coordinació, el sentit del ritme i l'expressió corporal, al costat d'un gran component artístic.

CUBBÁ
Practica col·lectiva aeròbica, beneficiosa per a reduir el teixit adipós i tonificar i activar tot el teu cos. La sessió pot incloure diverses tipologies de música: Mambo, salsa, merengue i comercial, entre altres. No obstant això, els seus beneficis per a la salut física, proposa crear un ambient divertit i apte per al gaudi de la passió pel ball.

TABATA
El mètode Tabata és una forma d'entrenament que es coneix com una de les més conegudes per a posar-te en forma i cremar greix de manera molt eficient. És un treball intervàl·lic en el qual es realitzen exercicis en molt poc temps seguit d'intervals de descans. No per ser de curta duració, deixa de ser un entrenament dur, sinó tot el contrari; és un entrenament d'alta intensitat, però amb unes fases molt clares. Com a entrenament Hiit, el Tabata complix amb les seues característiques principals: entrenament molt intens, amb intervals i de curta duració.

TBC
TBC són les sigles de Total Body Conditioning, que significa condicionament corporal total. Com el seu propi nom indica, durant les classes de TBC es pretén aconseguir un entrenament total del cos combinant diferents tipus d'exercicis per a treballar totes les zones del cos ajudant-se de diferents elements, com a gomes, steps, peses de mà, plataformes inestables, barres, etc. Això oferix una gran varietat d'activitats, ja que els aparells permeten una àmplia varietat d'exercicis.

CIRCUIT GYM
Entrenament consistent en un grup d'activitats que es realitzen en diferents estacions seleccionades i posicionades al voltant de la sala, que són visitades en ràpida seqüència. Cadascuna de les estacions solen estar compostes per un grup de persones. La gamma d'exercicis en les estacions inclou equip de resistència, igual que espais assignats per a fer exercicis com a flexions de colzes, esquats, abdominals, entre altres.

GIMNÀSTICA SUECA
Este sistema proposa la pràctica combinada de diversos exercicis dissenyats per a exercitar les diferents parts del cos d'una manera delicada i harmoniosa. La persona gasta energia sense arribar a l'esgotament. Exercita totes les parts del cos: abdominals, braços, cames, glutis i cuixes. Proporciona relaxació i millora les relacions socials de les persones que la practiquen. Treballa l'equilibri i la coordinació entre els braços i les cames.

GIMNÀSTICA 3r EDAT
La gimnàstica de la tercera edat millora les condicions de la salut, afavorint el manteniment dels músculs i les articulacions en les persones majors, igual que oferix beneficis en l'àrea cardiovascular, amb els exercicis suaus de gimnàstica mitjançant els moviments adequats a dita edat.

 


 


 










Tornar