Sol·licitud de Gual

12 d’agost 2016

1. Objecte del procediment

Instància per les quals se sol·licita la iniciació d'un expedient per a la concessió d'un gual en via pública.

2. Documentació que cal aportar

Plànol d'emplaçament

  • Pla de cotes i superfícies
  • Pla de distribució on es contemplen:
    • Distribució de vehicles amb corredors de circulació i el seu recorregut
    • Punts d'enllumenat, emergències i quadre general
    • Sistema de Protecció contra incendis

Els tres plans han d'estar signats per tècnic competent.

FAMILIARS I COMERCIALS:

Escriptura de propietat o contracte d'arrendament.

3. Taxes o preus públics

  • Pagament de la taxa per entrada de vehicles a través de voreres i reserva de via pública, i d'aparcaments exclusius, càrrega i descàrrega de mercaderies.
  • Pagament de la placa senyalitzadora de gual que s'entregarà.

4. Normativa

  • Ordenança Municipal, normes reguladores per a la concessió de guals en la via pública per a accés de vehicles en els edificis.

5. Resolució

  • Òrgan que resol:
    • Alcaldia.
  • Termini per a resoldre:
    • Tres mesos.

6. Silenci administratiu

  • Negatiu. Es considera desestimat si passa el termini anterior sense que s'haja notificat la resolució a la persona sol·licitant.

7. Forma de presentació

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA: En compliment del qual es preveu en l'article 12 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, les sol·licituds s'hauran de presentar per via telemàtica, mitjançant la signatura electrònica pròpia de l'entitat sol·licitant o de la persona que la represente. La sol·licitud telemàtica estarà accessible en la seu electrònica de l'Ajuntament de Mislata, https://mislata.sedipualba.es/.

PRESENCIALMENT: Les sol·licituds acompanyades de la documentació preceptiva es presentaran mitjançant CITA PRÈVIA.

Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Mislata, de dilluns a divendres de 8h a 14h (Pl. Constitució, 8). També, podran presentar-se en qualsevol registre o oficines determinades en l'article 16 de la Llei 39/2015, 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquests casos hauran de comunicar-se. 

Tornar