Els comerços de Mislata promocionen les seues rebaixes amb cartells en valencià

La regidoria de Promoció del Valencià ajuda al comerç minorista a impulsar l'ús social de la llengua
04 de juliol 2019

La regidoria de Promoció del Valencià de Mislata, a través de l’Agència Municipal Aviva-Mislata, ha coordinat una nova edició de la campanya "Rebaixes i descomptes" per a impulsar l'ús social del valencià en els comerços de la ciutat. El Consistori està repartint 2.000 cartells i 5.000 enganxines on consten les paraules "abans" i "lara" per a posar el preu rebaixat. Els destinataris de la campanya són els xicotets comerços i els clients que acudixen habitualment a estos locals. 

Este matí la regidora Promoció del Valencià, Ana María Julián, i el regidor de Comerç, Toni Arenas, han passat per diferents comerços del municipi per a repartir els cartells de la campanya. “A més d'ajudar els comerciants a senyalitzar els seus descomptes de rebaixes, esta campanya servix també per a reforçar l'ús social de la llengua i per a formar una imatge unitària entre els comerços de la població amb el valencià com a nexe d'unió”, afirmava Ana María Julián. Per part seua, el nou titular de Comerç, Toni Arenas, ha aprofitat esta iniciativa per a visitar també alguns comerços i ha afirmat que des de la regidoria “es continuaran realitzant programes de promoció i estímul per al xicotet i mitjà comerç local”. 

La campanya, que és compartida amb molts altres municipis valencians amb Agències de Promoció del Valencià, compta amb el finançament d'una beca de la Diputació de València per als dissenys de la campanya, elaborats per alumnes de l’Escola d'Art i Superior de Disseny de València.

 
_MG_7866
_MG_7866
_MG_7786
_MG_7789
_MG_7807
_MG_7856
IMG_7821
IMG_7831
IMG_7834
IMG_7843
Tornar